2011. július 24., vasárnap

130. Életem első kész biscornuja

Valamelyik este ismét nézelődtem Anton oldalán, a szilágysági hímzések között. Annyira szépek ezek a régi minták, hogy "megkívántam": valamit kellene belőle készíteni! Végül a párnahéj mintát választottam, mert adta magát, hogy biscornu legyen belőle. Könnyen, gyorsan elkészíthető, és - szerintem - nagyon mutatós. Takácsvászonra hímeztem, Anchor 1206 / DMC115-ös fonallal (még mindig szeretem a színátmenetes fonalakat). Mivel ez az első, nem lett tökéletes, de azért megmutatható :)

A két oldal, még kiterítve...
... és az elkészült mű :)
felülről
alulról (de lehet, hogy fordítva :))
és hogy valami tökéletes is legyen a képen, a katicával :)
A készítés mikéntjét erről az oldalról lestem el.

Ez pedig az általam kiválasztott mintarészlet, hátha másnak is megtetszik, és így már könnyebb elkészíteni :)

Nézzetek szét ti is Anton oldalán, van miből válogatni, lehet ötletelni :) - már csak azért is érdemes elkezdeni most, hogy időben jelentkezhessetek Manka II. Magyar Népi Motívumok Kiállítására !

4 megjegyzés:

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!