2011. július 23., szombat

129. Egy szép nap...

... van mögöttem. A legjobb dolog, hogy otthon voltunk a szüleimnél :)
Pihenős nap volt, hímezgettem is kicsit, így elkészült az én halacskám - legalábbis az első :)
Notesz-borítóra fogom rászerkeszteni valahogy. Érzem, hogy készül még több verzió is :)

Amint látjátok (korábbi képeken is), nagyon szeretem a színátmenetes fonalakat. Ma eljutottam egy igazi vidéki szatócsboltba - ezt most pozitív értelemben mondom -, megkérdeztem az eladó bácsit, van-e esetleg színváltós fonala. Közölte, hogy csak régi, valahol.... Majd kotorászni kezdett az egyik polc alján, és előbányászott egy zacsit, tele fonalakkal. 50.-Ft-ért odaadom, ha tetszik valamelyik, már nagyon régiek, csak néha válogat belőle valaki... - mondta. Tetszett. Nem is egy. Úgyhogy gazdagodtam pár motring fonallal - többségében színátmenetessel :)
A fénykép nem tökéletes, mivel - sajnos - megint a telefonomat használtam :( Azért szép kis csomag, ugye?

Végül szeretném nektek bemutatni a fiamat és az unokaöcsémet :)))
Ebéd előtt fedeztem fel egymás mellett a két cipőt. Muszáj volt fényképezni!

További szép hétvégét, áldott vasárnapot kívánok!

1 megjegyzés:

  1. Amikor az első unokánk kiscipője az előszobába került, mi is ugyanígy gyönyörködtünk benne.:)))))
    Óóó, én is nagyon szeretem a színátmenetes fonalakat!Kincsesbányára leltél és én is odavagyok az ilyen régi boltokért!Nagyon szép a hímzésed, remélem holnap nekem is lesz rá időm.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!