2011. július 16., szombat

121. Alkossunk együtt! - Sticken wir gemeinsam!

Közös hímzésre hívlak Benneteket, kedves Olvasóim! Úgy érzékelem, nagyon hasonlóan gondolkodunk - ami nem meglepő, különben nem olvasnátok a blogomat :)
Szóval: van egy keresztszemes mintám, és egy javaslatom. Ötleteljünk, hogyan lehetne felhasználni ezt a mintát, és akinek van kedve, nyár végéig alkosson vele valamit. Utána pedig mutassa meg a blogjában, hogy mi lett belőle. Ha elkülditek nekem a fotókat, én szívesen "kiállítom" összegyűjtve is.
Ich möchte alle meine Leser zu einem gemeinsamen Sticken rufen. Ich habe das Gefühl, daß wir sehr ähnlich denken - es ist natürlich keine Überraschung. Wenn es nicht so wäre, würdet Ihr nicht mein Leser sein :)
Ich habe ein Muster und eine Idee. Wir solle alle nachdenken, wie wir diese Muster verwenden können. Wer dazu Lust hat, soll bis Ende des Sommer etwas mit diesem Muster herstellen. Und dann können wir alle in unserem Blog zeigen, was wir gemacht haben. Wenn ich die Fotos bekomme, bin ich gerne bereit, alle gesammelt auch zu zeigen.

Magyar változat / ungarische Version:

külföldieknek / für Ausländer:


Remélem, kedvet kaptok hozzá! A határidő tehát 2011.08.31.
Ich hoffe, daß Einige dazu Lust bekommen. Termin: 31.08.2011
Szép hétvégét kívánok! / Schönes Wochenende!

A bejegyzés folytatását itt találod

12 megjegyzés:

  1. Ó,hogy nem láttam még ezt a bejegyzésedet!!!!!
    Annyira örülök neki! Köszönöm!!!!!!
    Boldoggá tettél!:)
    Hímzem és ha nem bánod hívogatok másokat is az oldalamon keresztül természetesen idevezetve a szálat.:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy csatlakozol :) Dehogy bánom, sőt, köszönöm szépen! Remélem, sok helyen megjelenik majd a minta, és ez által is lehetőségünk lesz beszélni az Úrról!

    VálaszTörlés
  3. Szívesen jönnék én is, ha nem bánod, már elképzelésem is van róla, hogy mit készítsek . Köszönöm a lehetőséget!
    És: ügyesen megtervezted!

    VálaszTörlés
  4. Örömmel látlak! Kíváncsian várom, mi készül nálad! :)

    VálaszTörlés
  5. De jó , és szép! Köszönöm !!! :)
    Jövök én is, már vittem is mindkettő mintát.

    Köszönöm én is a lehetőséget !

    VálaszTörlés
  6. Mammkától találtam el hozzád. Én is hímzem a mintát, képet küldök majd! :-)

    VálaszTörlés
  7. Örülök a jelentkezéseteknek! Jó munkát! Örömmel látom majd az elkészült darabokat!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a mintákat :o)!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Tegnap olvastam, ma reggelre kihímeztem, de még nem tudom, mi lesz belőle.
    :)))
    http://gyereketeto.blogspot.com/2011/07/jezus-szeret.html

    VálaszTörlés
  10. Csatlakozhatok a hímzéshez? :) Örülök,rátaláltam a blogodra! :)

    VálaszTörlés
  11. Természetesen bárki csatlakozhat! Örülök Nektek!

    VálaszTörlés
  12. Csatlakozom a csapathoz! Erika

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!