2011. július 1., péntek

109. Egy kis country

Ma kaptam a linket, nekem nagyon tetszik :)
Két ének hangzik el egymás után, az elsőt magyarul is tudom, az általam ismert magyar szöveg így hangzik:

Meg vagy-e tisztulva, újjá lettél-e?
Tiszta vagy Jézus vére által?
Szabad vagy már, minden rabságtól mentve?
Tiszta vagy Jézus vére által?
Meg vagy -e (meg vagy-e) tisztulva (tisztulva)
Jézus megmentő vére által (vére által),
és ruhád már fényes fehér mint a hó?
Tiszta vagy Jézus vére által?

Ha majd Jézus eljön, készen várod-e?
Tiszta vagy Jézus vére által?
Rajtad van már szent ruhád és koronád?
Tiszta vagy Jézus vére által?
Meg vagy -e (meg vagy-e) tisztulva (tisztulva)
Jézus megmentő vére által (vére által),
és ruhád már fényes fehér mint a hó?
Tiszta vagy Jézus vére által?

Ezért valld meg bűnöd, rázd le rabláncod!
Légy tiszta Jézus vére által!
Élő forrás folyik, mosd meg szívedet!
Légy tiszta Jézus vére által!
Meg vagyok (meg vagyok) tisztulva (tisztulva)
Jézus megmentő vére által (vére által),
és ruhám már fényes fehér, mint a hó!
Tiszta vagyok Jézus vére által!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!