2012. június 30., szombat

370. Tulipánt öröksége SAL - kész / Erbstück von Tulipánt SAL - fertig!

Kedvenc web-boltomban sikerült venni megfelelő flexihoop-ot, így tegnap este véglegesre elkészítettem Tulipánt bájos kis mintáját. Nagyon örülök neki, pont így képzeltem el! :) Még egyszer köszönöm a lehetőséget!
In meinem lieblings-web-Shop konnte ich entsprechendes flexi hoop kaufen, so konnte ich gestern Abend das reizende Muster von Tulipánt fertiggestellt. Ich freue mich sehr darüber, ich habe es genau so vorgestellt! :) Ich danke die Möglichkeit nochmals!



Örülök, hogy benéztél hozzám, legyen szép hétvégéd! :)
Danke fürs Vorbeikommen, schönes Wochenende!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon SZÉP lett, a fotók és a napraforgó is ♥!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon illik az egyszerű keret ehhez a hímzéshez.
    Megkérdezhetem a hátulját hogyan oldottad meg?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a dicséretet! :)

    A hátára vasaltam ragasztós Vetex-et, majd kifeszítés után egyszerűen körbenyírtam majdnem a peremen. Máskor is csináltam már így, az nem bomlott ki. Remélem, ez sem fog :)

    VálaszTörlés
  4. Szépséges lett! A jövő héten készítem el én is, akkor már szabin leszek! :)
    Neked is szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kitaláltad!!
    Szép hétvégét és jó hűsölést!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Precioso trabajo!!! Felicidades!!

    VálaszTörlés
  7. Remekül sikerült! Nagyon tetszik a megvalósítás!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóóó lett:))) Egészen más a hímzés hangulata ezzel megoldással.
    Jó hétvégét

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik a befejezes is, es a keret is, amit himeztel kore :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!