2012. június 10., vasárnap

359. Levél

Én vagyok az út, az igazság és az élet. Senki sem mehet az Atyához, csakis én általam.
János 14:6

Ich bin der Weg und die Wahrheit und das Leben; niemand kommt zum Vater denn durch mich.
Johannes 14:6


Kedvesem!
Én vagyok a világ világossága. Világosságot és életet adok. Ha elfogadod, benned élek, és veled együtt szeretnék dolgozni ezen a földön... kérlek, ne akadályozz meg ebben!
Ma beszélgetni szeretnék veled, s elmondani, hogy az élet, amit neked ajándékoztam, teljes lenne, ha nem állnál ellen akaratomnak. Ha csendben meghallgatsz, észre fogod venni, arra törekszem, hogy teljes szabadságot, örömöt és békességet adhassak neked. De az első, hogy megértsd, az életet én adtam neked, s azért vagyok veled, hogy közösen éljük át problémáidat. Nem vagy egyedül... Akarom, hogy tudd, én veled vagyok! Szeretlek és megőrizlek, bíznod kell bennem... Szeretlek és figyelemmel kísérem életedet, terveidet, s a számodra legjobb úton próbállak vezetni. Pihenj meg bennem, kedvesem, s vess ki minden félelmet a szívedből... Ha megérzed jelenlétemet, semmi sem tud majd megzavarni, rád ijeszteni. Fogadj el, mert már régóta kereslek. Engedd, hogy része legyek életednek, hisz barátod vagyok... testvéred... társad... Ha nem utasítasz el... ha megbízol bennem... ha ráébredsz, ki is vagyok neked valójában...
Kezdjünk egy új utat... egy új közösséget, melyben újfajta, sokkal bensőségesebb módon beszélünk egymással. Mától kezdve éljünk új szeretetben. Szeretetkapcsolatban, mely egész az örökkévalóságig tart. Én hűséges vagyok ígéreteimhez, csak a te válaszodra várok. Veled lesz majd erőm, társad és bizalmasod leszek. A mindennapok problémáit is másképp élheted majd át, áldássá válnak számodra, növekedni fogsz általuk. Újra mondom, ne feledd: én vagyok a te Istened, semmi sem történik veled tudtomon kívül. Minden helyzetben ott vagyok veled, minden percben, minden dimenzióban.
Fogadd el ma az életedet úgy, ahogy van. Oszd meg velem életed minden területét! Meghívlak, hogy együtt harcoljunk azért, hogy a problémás területeken is helyre állhasson az életed.
Engedd, hogy szíved megérezze jelenlétem, s válaszolhasson szeretetemre és hívásomra... Szeretnélek megtanítani szeretni... Hidd el, meg tudom tenni, ha szeretsz és megbízol bennem. Megígérem, hogy egy teljes élettel ajándékozlak meg.
Szeretve várlak... Jézus

2 megjegyzés:

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!