2012. június 24., vasárnap

369. Ajánló - program, étel, ital, tisztítószer :)

Jövő szombaton női csendesnap, vagyis délután lesz nálunk, Aszódon. Nem tudom, ki milyen messze lakik, aki teheti, aki kedvet érez, örömmel várjuk! Itt a meghívó:


Az enyém nem gasztro-blog, de ezt a sült túrógombócot, amit Aliz kínál nekünk, szeretném a figyelmetekbe ajánlani! Fantasztikusan finom, könnyen és gyorsan elkészíthető, tuti siker! Próbáljátok ki ti is!
az enyém ilyen lett :)
Narancsod répalét ittunk hozzá (egy kis kajszibarackkal megbolondítva :)), amit az MrsSame blogján olvasott recept alapján készítettem.



Nemrég olvastam Borsmenta öko-blogjában A kávézacc dicsérete című bejegyzését. Mivel régóta küzdök a fürdőszobai lefolyóval, egy hét kávézacc-gyűjtögetés után kipróbáltam... és láss csodát: működik! Azóta leszalad a lefolyóban a víz, és a fürdőszoba közepén lévő összefolyóból is eltűnt a szappanos-nyálkás trutymó! Úgyhogy ezt is csak ajánlani tudom! :)

Köszönöm minden kedves blogtársnőmnek az ötleteket!!! :)

További szép hétvégét kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Ú, ez a kávézacc de jó infó! Csak annyit árul el, simán csak rátetted a kávézaccot a lefolyóra és kész? A csendesnap jól hangzik, de reménység szerint önismereti tréingen leszek (a mentál szakhoz kell).

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsa! Kár, Te voltál az egyik, akiben bíztam, hogy esetleg eljön...
    A kávézaccból 4 evőkanállal raktam a lefolyónyíláshoz (mosdókagyló, zuhanytálca), és nagyon kevés vízzel belemosattam a lefolyóba. Utána egy darabig hagytam állni, hogy hasson, majd normál használtam. Én kétszer követtem el a folyamatot, és kitisztult a rendszer :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a süti nagyon jól néz ki, otthon ráveszem anyukámat, hogy próbáljuk ki. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!