2012. június 10., vasárnap

360. Zählstickerei, avagy "kiszámolós hímzés"

Szerintem a hardanger rokona :)
Meiner Meinung nach ist es Verwandte von Hardanger :)

Az utóbbi 10 napban sem a számítógéppel, sem a tűvel nem kerültem hosszabban közeli kapcsolatba - de azért szép napok vannak mögöttem :) Ma azonban megpróbálkoztam egy új technikával. A húgomtól kaptam még karácsonyra néhány nagyon klassz német nyelvű kézimunka újságot, abban találtam ezt a hímzést, részletes útmutatással, mintákkal. Ez az első próbálkozásom, de lesz még, érzem... :)))
In den letzten 10 Tagen habe ich keine enge Verbindung weder mit Computer noch mit Nadel gehabt - aber sind doch schöne Tage hinter mir :) Aber heute habe ich einen neuen Technik probiert. Von meiner Schwester habe ich noch für Weihnachten ein paar super Handarbeit-Zeitungen bekommen, in einem habe ich diese Stickerei mit detailierte Beschreibung und Muster gefunden. Es ist mein erstes Versuch, aber ich habe das Gefühl, das noch weitere gemacht werden... :)))

Tűgobelin alapra, gyöngyfonállal készült
Material: Dreherstramin, mit Gewebefäden gestickt

3 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes.
    Én csak egyszer varrtam tűgobelinra, de a szemeim nem tudták utána hova nézzenek:)))
    Mit készítesz belőle? Jó vidám kis színei vannak,tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Mi lesz belőle? Ez a minta benne van a Hímzés Bibliája könyvben is. Nekem is nagyon tetszik, de a leírásába is belefáradtam...:-(

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!