2012. június 4., hétfő

358. Reménység Fesztivál - sajnos vége :(

Csak három adat összefoglalásul (a lényeget ugyanis nem lehet leírni, átélni kellett :))
- a három nap alatt összesen 36.165 látogatója volt a Fesztiválnak
- a három estén összesen 2.726 ember jelezte, hogy Isten gyermekeinek táborához szeretne tartozni
- a Billy Graham Társaság tapasztalata szerint a megtérőknek csak 2 - 2,5%-a gyökerezik meg a hitben.

Gyülekezetekre, testvérekre van szükség, akik komolyan veszik, végzik az utógondozást, a tanítványozást. Mert a misszióparancs nem csak az evangélium elmondásáról és a döntésre hívásról szól. Ezeknek az embereknek befogadó gyülekezetekre van szükségük, ahol tanítást, bátorítást kapnak, hogy megerősödjön a hitük. A magyarországi keresztények feladata most kezdődik!

Jézus hozzájuk lépett, és így szólt: "Nekem adatott minden hatalom mennyen és földön. Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig."
Máté 28:18-20

2 megjegyzés:

  1. Egyetértek teljesen!
    Tegnap este ott voltunk a Symában.Valóban nem lehet elmondani szavakkal, átélni lehetett csak.
    Imádkozom,hogy hozza elém Isten az ott megtérők közül ,akiknek szükségük van segítőre, nehogy egyedül maradjanak.,mert akkor a mag nem lesz termékeny. Egy fiatal már van a közelemben,akit imával és figyelemmel kísérhetek.:)

    VálaszTörlés
  2. ó, mi mindenről maradok le, de most van két szabadnapom és végre el tudtam látogatni Palkó oldalra, Hozzád! :-) Tetszik ez az új külső!
    ó....sajnos nem tudtam hogy lesz reménységfeszt, pedig érdekelt volna...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!