2012. június 13., szerda

363. Könyvjelző / Lesezeichen

Az utóbbi napokban frissen szerzett hardanger-tudásomat próbáltam erősíteni. Ehhez egy kezdőknek ajánlott könyvjelző-mintát választottam. Nem mondom, hogy nem "szenvedtem" vele időnként, azt sem állítom, hogy tökéletes, de elkészült! Nagyon örülök neki! :)
In den letzten Tagne habe ich versucht, meine neue Hardanger-Kentnisse zu verstärken. Dazu habe ich ein zu den Beginner angebotene Lesezeichen-Muster gewählt. Ich kann sagen, weder es ganz einfach gegangen ist, noch es volkommen ist, aber es ist fertig! Ich freue mich sehr darüber! :)

fonal: Mouliné 2406

Stickgarn: Mouliné 2406
Legjobban akkor féltem, amikor körbenyírtam... :)
A minta innen van.
Ich habe größte Angst gehabt, wann ich es ausgeschnitten habe... :)
Das Muster habe ich hier gefunden.

12 megjegyzés:

  1. Tudsz görögül?! Ó, ez mennyire jó!! A könyvjelző gyönyörű, nagyon tetszik a színe, olyan szívet melengető!

    VálaszTörlés
  2. Milyen gyors vagy! Csak ámulok! Sok szorgos öltés kellett hozzá!
    Nagyon hamar megtanultad :)
    Szépséges lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, ügyes vagy! Ezt én is kipróbálom.

    VálaszTörlés
  4. Ilyen könyvjelző mellett élmény az olvasás :-)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda könyvjelző! ilyen szépet tényleg sose láttam! :-)
    van két szabadnapom és tudok blogozni! JUHÉÉÉ!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is gyönyörű.... a fonal választás is ....
    Még sosem jutottam odáig, hogy meg kéne próbálni ezt a kézimunka fajtát is.... Nagyon ügyes vagy...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!