2012. június 15., péntek

364. Csomagot kaptam! / Ich habe Paket bekommen!

Képzeljétek, csomagot kaptam a messzi Svédországból!
Fidikével játszottam és nyertem egy nagyon aranyos mintát. Ma pedig megérkezett a csomagom, és sokkkkal több minden volt benne, mint amit eredetileg nyertem. Nagyon szépen köszönöm!
Ich habe heute ein Paket von Schweden bekommen!
Ich habe mit Fidike gespielt und ich habe eine niedlige Muster gewonnen. Aber heute, wann mein Paket angekommen ist, war ich überrascht: ich habe viel mehr bekommen, als ich eigentlich gewonnen habe. Besten Dank dafür!


Az Úr adja meg mindannyiunknak, hogy reménységünket szilárdan Őbelé vessük, azzal a biztos tudattal, hogy ha követjük Őt és hordozzuk a keresztünket, Vele együtt részesülünk a feltámadás fényességében.
XVI. Benedek
Der Herr gebe es einem jeden von uns, immer unsere feste Hoffnung auf ihn zu setzen, im Bewusststein, daß wir, wenn wir ihm nachfolgen und unser Kreuz tragen, mit ihm zum Licht der Auferstehung gelangen werden.
Benedikt XVI.

5 megjegyzés:

  1. Juj, de szépeket kaptál! És ami vicces, hogy Svédországból finn csokit kaptál :-D A kék Fazer (töltetlen tejtábla) legfinomabb csoki, amit valaha ettem!

    VálaszTörlés
  2. Ámen! S örülök örömödnek, gratula a nyereményhez!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagy öröm is az ajándék! Gratulálok hozzá! :) Kívánom, hogy hozzon Neked sok örömet! :)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda szepseges csomag! O es a Fazer csokit en is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!