2014. november 18., kedd

879. Sorsolás! / Verlosung!

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a részvételt, minden megjegyzésnek nagyon örültem!
Ich möchte an allen bedanken, wer in meiner Verlosung teilgenommen hat! Ich habe über allen Kommentaren sehr gefreut!

A jól bevált kis sorsolós kosaramnál maradtam... 20 név került bele, mivel 20-an voltatok, akik egyértelműen jelezték a kommentben, hogy örülnének a párnának.
Ich habe bei der alten guten Methode geblieben, in meinem Korb waren 20 Namen, weil 20 Teilnehmer haben eindeutig geschrieben, daß sie die Kissen gerne bekommen möchten.


Rendhagyó módon fordítva sorsoltam... addig rázogattam a kosarat, míg egy kivételével az összes cetli kipotyogott belőle...
Ich habe umgekehrterweise ausgelost... ich habe den Korb so lange geschüttelt, bis wann außer einem alle Zettel ausgefallen sind...


... ezen pedig a következő név állt:
... an diesem Zettel stand folgende Name:


Kedves Cat! Gratulálok, kérlek, küldd el a nevedet, címedet a palkolap@gmail.com címre. Igyekszem nagyon gyorsan eljutni a postára a csomagoddal! :)
A többieknek üzenem: lesz még játék nálam! :)
Liebe Cat! Ich gratuliere, und ich bitte dich um mich deine Name und Adresse zu senden, auf palkolap@gmail.com. Ich versuche, den Paket am schnellstens zu senden! :)
An allle anderen nur eine gute Nachricht: ich werde sicherlich noch Verlosung machen! :)

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok Neked a párnához...nagyon szépen elkészített darab...

    kívánok még nagyok sok szép kézimunkát, boldog blogszülinapot!

    Gratulálok Cat-nak!

    VálaszTörlés
  2. Спасибо за розыгрыш!!

    VálaszTörlés
  3. :-) Remélni se mertem, hogy én lehetek majd a szerencsés. :-) Köszönöm! :-) Nagyon-nagyon örülök! :-)

    VálaszTörlés
  4. Fájó szívvel, de őszintén gratulálok a nyertesnek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!