2014. november 3., hétfő

870. Ebédre: gyümölcsleves és lábtörlő / Zum Mittagessen: Obstsuppe und Fußmatte

Körülbelül ugyanígy nézett a fiam, mint most Ti, amikor a szokásos hétvégi kérdésére: Anya, mi lesz ebédre? - ezt válaszoltam: Gyümölcsleves és lábtörlő. :)
A receptet nagyon régen Virágnál láttam, ő sk. kelt tésztával készítette. Az én verzióm a lusta háziasszonyok receptje :)
Mein Sohn hat ungefähr so geschaut, als ihr jetzt, wann ich auf seiner üblichen Wochenendenfrage: Mutti, was essen wir heute zum Mittagessen? - mein Antwort war: Obstsuppe und Fußmatte. :)
Dieses Rezept habe ich lange vorher bei Virág gesehen. Sie hat es mit selbstgemachten Teig gefertigt, meine Version ist für faulen Hausfrauen :)

Hozzávalók: egy csomag leveles tészta, egy csomag virsli és egy tojás.
Zutaten: ein Paket Blätterteig, ein Paket Würstchen und ein Ei.


A tepsit kizsíroztam, és a tésztát pontosan tepsi méretűre nyújtottam, majd a tepsibe rakva csíkokra vágtam - körben keretet hagyva neki.
Das Backblech habe ich ausgefettet, den Blätterteig eben auf Maß des Bachbleches ausgedehnt, ins Backblech reingelegt und auf Streifen geschnitten - aber rundherum einen Rahmen zu lassen.


A virsliket a csíkok közé fűztem a képen látható módon, majd egy tojást sóval felvertem, és az egészet alaposan megkentem vele.
Die Würstchen habe ich eingefädelt, wie man es am Bild sehen kann, dann habe ich das Ei mit Salz gerührt, und schön viel auf dem Teig gestrichen.


Előmelegített sütőben aranybarnára sütöttem.
Im vorgewärmten Backofen habe ich es auf goldbraun gebacken.


Szeletelve, ketchuppel tálaltam. Frissen a legfinomabb, de a maradék is elfogyott... :)
Aufgeschnitten, mit Ketchup habe ich es angeboten. Frisch gebacken schmeckt es am besten, aber den Rest ist auch gegessen... :)


Úgy gondolom, ha legközelebb az lesz a válaszom: Ebédre? Lábtörlő! - akkor felcsillan majd a fiam szeme :)
Ich glaube, wenn ich nächste Mal antworte: Zum Mittagessen? Fußmatte! - wird mein Sohn freuen :)

10 megjegyzés:

  1. Ez milyen jó ötlet. Nálunk a virsli amúgy is favorit, mindenképpen kipróbálom!

    VálaszTörlés
  2. Aztaaaaa, hogy ez milyen jól néz ki! :O

    VálaszTörlés
  3. A szövés és a főzés ötvözete! Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. A cím után azt hitem legközelebb a küszöb jön :-D
    Nagyon guszta lett , lehet kipróbálom én is .

    VálaszTörlés
  5. I think my son woul get mad about at this kind of food!! ^_^

    VálaszTörlés
  6. Limaránál láttam én is ezt a receptet és kelt tésztából megcsináltam én is :o) Valóban finom!!!

    VálaszTörlés
  7. Azta! Szép kis lábtörlőt szőttél!És látom,hogy nagyon finom!!!!!!!!!!!:-)
    Bár a leveles tésztát én nem annyira használom,így Timi köszi a kelt tésztás lelőhelyet!

    VálaszTörlés
  8. Hmm das sieht ja klasse aus-... Etwas wie der Hot Dog Deluxe im Defereggental im Hotel auf ganz andere Art und Weise. Danke für die Idee und liebe Grüße

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!