2014. november 15., szombat

877. Karácsonyi lámpás / Weihnachstlaterne

Renate bájos mintájával készítettem ezt a karácsonyi díszt.
Ich habe diese Weihnachtsdekoration mit lieblichem Muster von Renate gefertigt.

Köszönöm szépen a mintát, Renate!
Danke sehr für das Muster, Renate!

Most könnyű dolgom volt, mert amikor elkezdtem hímezni, már tudtam, hogy hogyan szeretném elkészíteni :)
Jetzt habe ich einfache Strecke gehabt, weil ich habe es von Anfang an gewußt, wie ich es fertigstellen will :)

Papírból kivágtam a sablont
Aus Karton habe ich die Schablone ausgeschnitten


A hímzés hátoldalára kétoldalas ragasztófóliát vasaltam, és a sablont körberajzoltam...
Am Rückseite der Stickerei habe ich zweiseitige Klebefolie gebügelt, und die Schablone rundherumgezeichnet...


... majd körbevágtam. A fóliával együtt az anyag olyan szépen vágható, mint a papír.
... und ich habe rundherumgeschnitten. Mit Folie ist das Material so einfach zu schneiden, als den Papier.


Eltávolítottam a papírréteget...
Ich habe das Papierdeckung entfernt...


... és rávasaltam egy bordó filclapra.
... und ich habe es auf einem dunkelroten Filzblatt gebügelt.


Újra körbevágtam...
Ich habe es nochmals rundherumgeschnitten...


... majd varrógéppel jó sűrű cikk-cakk öltéssel körbevarrtam. Ha lett volna aranyszínű cérnám, még mutatósabb lenne...
... und mit Nähmaschine mit sehr dichtem Zikk-zakk-Stick rundherumgenäht. Wenn ich goldfarbigen Nähfaden hätte, wäre es noch dekorativer...


Ezután a kedvenc szerszámom következett :)
Nachdem ist mein Lieblingswerkzeug gekommen :)


Kilyukasztottam a lámpásra hímzett akasztórész közepét, és gyűrűztem.
Ich habe den gestickten Hänger an der Laterne ausgeknipst, und mit Hohlniet befestigt.


Most már csak egy akasztó-szalag kellett rá, és készen is voltam! :)
Jetzt sollte ich nur ein Aufhängerband darauf machen, ind ich war schon fertig! :)


Ragyogó napsütésben fényképeztem, jó sokat, mert nagyon örülök neki! :)
Ich habe die im glanzenden Sonnenschein fotorgrafiert, viel fotografiert, weil ich sehr darüber freue! :)


Kívánok nagyon szép hétvégét minden kedves erre járónak! :)
Ich wünsche an allen Besuchern ein wunderschönes Wochenende!

17 megjegyzés:

  1. Thank you for the tutorial ♥ The Christmas lantern looks fantastic - I just love it♥
    Have a great weekend :)
    Hugs

    VálaszTörlés
  2. Eine wunderschöne Idee und prima umgesetzt. Finde ich richtig toll.
    lg und schönes Wochenende, Martina

    VálaszTörlés
  3. ...és addig filózik a Palkó lelkem, hogy csak talált benne valami "hibát"...hogy nem aranyszínnel varrtad körbe :D

    jjjjaaajjj, Teeee :))

    mit mondjak...így tényleg elég gáz :D jaj, nehogy elhidd már, tudod, hogy csak hülyéskedek :)

    Ööö, ez valahol kívül lesz felakasztva? :D mert nehogy már lába keljen, ha arra járok :)))

    VálaszTörlés
  4. Eine sehr schöne Weihnachtsstickerei.
    Tolle Fertigstellung.

    Schönes Wochenende und Liebe Grüße Maneula

    VálaszTörlés
  5. Das ist ein wunderschönes Motiv, das du ganz toll verarbeitet hast.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  6. Nagyon SZÉP dísz lett!
    ( Kedvenc szerszám - jót nevettem :) - de azt hittem hogy a tű :) )

    VálaszTörlés
  7. Szép hímzés, ötletes kivitelezés :) neked is szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon hangulatos lett!!! Ügyes vagy! :o)

    VálaszTörlés
  9. Hmmm... ez a kétoldalas ragasztófólia nagyon praktikus! Szép lámpásod lett.

    VálaszTörlés
  10. Τι καταπληκτικό σχέδιο !!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο πολύ πρωτότυπο !!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Какая красивая работа!

    VálaszTörlés
  12. Szép lett, te örök elégedetlenkedő nőszemély:-)
    Én kész lettem a SAL-lal majd mutatom, most 1 képért lusta vagyok összedugni a kütyüt :-D

    VálaszTörlés
  13. Csodaszép is lett, az biztos! És nagyon jó a leírásod, azt is köszi!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett, köszi a leírást !

    VálaszTörlés
  15. Du hast tolle Ideen - mein großes Kompliment, das sieht wundervoll und edel aus... :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!