2014. április 22., kedd

765. Babaköszöntő képeslap / Baby-Begrüßungskarte

Ismét "megrendelésre" készült egy babaköszöntő képeslap, egy igazi csajos kivitel :) Remélem, a címzettnek is tetszeni fog... nekem nagyon tetszik :)))
Ich habe wieder "auf Bestellung" eine Baby-Begrüßungskarte gestickt, eine echte Mädelausführung :) Ich hoffe, daß es dem Empfänger auch gefallen wird... mir gefällt es sehr :)))

A mintát a Craft Creations Magazine 53. számában találtam. Érdemes megnézegetni a többi számot is, minden minta, ötlet ingyenesen letölthető!
Das Muster Habe ich in der 53. Ausgabe von Craft Creations Magazine gefunden. Es lohnt sich, alle andere Magazine durchzublättern, alle Muster und Ideen sind free zum Download!

14 megjegyzés:

  1. Mennyi szépség (szemnek és léleknek egyaránt) került fel Hozzád addig amíg nem voltam netközelbe. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Lovely stitching, so very sweet.

    VálaszTörlés
  3. Die Karte ist niedlich.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  4. Valóban kedves köszöntő lett!

    VálaszTörlés
  5. Milyen édes,igazi lánycipő:-)
    És hogy láttad meg abban a magazinban?,mert ha rákattintok akkor rögtön letölt.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos lett! És még gomb is van hozzá!

    VálaszTörlés
  7. Mindig elképedek,hogy milyen gyorsan hímzel! Én lassú vagyok.:(

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűséges! És nagyon egyedi is, tuti tetszeni fog a baba szüleinek :)

    VálaszTörlés
  9. Régen jártam Nálad, nem győzöm nézni a sok szépséget!!!:)

    VálaszTörlés
  10. Very lovely stitching ;)
    A big big kiss
    Sonia

    VálaszTörlés
  11. Ha eljutok oda, hogy unokám lesz és kislány, ilyet fogok szépen kérni Tőled! :)

    Annyira cukiiii :)

    VálaszTörlés
  12. EGÉSZ BIZTOS, hogy tetszeni fog, mert nagyon édes!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!