2014. április 13., vasárnap

759. Húsvéti ajtódísz / Osterndeko auf die Tür

Egyszerű, vidám kis mintát választottam az idei húsvéti ajtódíszhez :)
Ich habe ein einfaches, lustiges Muster zu meiner diesjährigen Ostern-Türdekoration gewählt :)


A hímzést tojás alakú kartonra feszítettem, dekorgumi hátlapot és egy díszmasnit kapott, és már mehetett is az ajtóra :)
A mintát Romynál találtam, már nagyon régen, a feliratot magyarra cseréltem :)
Das gestickte Muster habe ich auf eiformigen Karton aufgespannt, vom Dekorgummi einen Deckblatt gemacht, eine Masche darauf gebundet, und es konnte ich schon auf die Tür hängen.
Das Muster habe ich lange vorher bei Romy gefunden, ich habe den Überschrift (frohe Ostern) auf ungarisch geändert.


Mindenkinek áldott húsvéti készülődést kívánok!
Ich wünsche Euch eine gesegnete Ostern-Rüstung!

10 megjegyzés:

  1. This is a really cute finish with a lovely little bunny!

    VálaszTörlés
  2. Sua porta ficou bonita!
    Um abraço!
    Az ajtó nem volt szép!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  3. Ein sehr niedliches Osterschild.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  4. Milyen helyes!A nyuszi ahogy kikukucskál a csészéből........szóval tetszik az ajtódíszed!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos! Igazi tavaszi díszecske!! Szép

    VálaszTörlés
  6. Annyira gyönyörű minden munkád! Ebben a borús időben szinte a Nap is kisütött ahogy néztem a kopogtatód!

    VálaszTörlés
  7. De jó a kajla fülecskében a szív minta ! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon cuki! :)

    Én kiraktam a tavalyi Palkó-nyuszkós bannert (tudod, a népi motívumos nyuszik), csak egy narancs színű szalagot dobtam még rá. Idén is jól mutat :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!