2014. április 21., hétfő

764. Nyuszik és tojások / Häschen und Eier

Hozzám is megérkezett Barbaral képeslapja, és NAGYON tetszik!!! Színe, mintája... pont nekem készült :) Ezt a mintát már olyan régen tervezem kihímezni, de ha így tettem volna, el is ajándékoztam volna... ez azonban örökre az enyém marad! Köszönöm szépen, Barbaral!!!
Ich habe die Grußkarte von Barbaral auch bekommen, und es gefällt mir SEHR!!! Die Farben, das Muster... es ist eben mir gemacht :) Dieses Muster plane ich auch schon lange zu sticken, aber wenn ich es getan hätte, hätte ich es sicherlich veschenkt... diese Karte bleibt aber immer meine! Danke sehr, Barbaral!!!

Minden részletében tökéletes, ugye?! / Es ist in allen Detail perfekt, nicht wahr?!

Én is készítettem két nyuszit, el is ajándékoztam :)
Nemrég Vera kérdezte, hogy ezeket az újfajta mosogató-kendőket lehet-e filc helyett használni? Én szoktam... pl. ez a két nyúl is abból készült :))) Az útmutatót a Pinterest-en találtam.
Ich habe auch zwei Häschen gemacht, und gleich verschenkt :)
Vor einigen Tagen Vera hat gefragt, ob man diese neue Waschlappen statt Filz benutzen kann? Ich benutze die... z.B. diese zwei Häschen habe ich auch von Waschlappen gefertigt :))) Die Fertigungsanleitung habe ich am Pinterest gefunden.

Nyuszik ülnek a fűben... :) / Häschen sitzen im Gras... :)

A hungarocell tojások is gyarapodtak még eggyel, most lilás árnyalatban, szintén ajándékba :)
Ha valaki még nem ismerné ezt a tojás-készítési módszert, itt található egy jó oktatóvideó.
Die Eier aus Hungarocell sind auch mit einem lila-farbigen mehr gewesen, auch als Geschenk :)
Wenn jemand diese Fertigungsmethode von Eier noch nicht kennt, hier kann man ein gutes Video darüber finden.


A Hardanger Diary blogon megjelent egy free minta, amit szintén sikerült az utolsó pillanatban kihímezni. Klasszikus piros tojást szerettem volna... :) "Pókoltam", béleltem... sajnos a végleges formába öntés már a következő Húsvétra marad...
Im Blog Hardanger Diary ist ein free Muster veröffentlicht, was ich in letzten Minuten noch sticken konnte. Ich wollte ein klassisches rotes Ei... :) Leider werde ich es voraussichtlich erst für nächster Ostern ganz fertigstellen...

Natka! Nagyon szépen köszönöm a mintát! / Natka! Besten Dank für das Muster!
Большое спасибо, Натка!

Legyen nagyon szép napotok!
Ich wünsche Euch einen wunderschönen Tag!

12 megjegyzés:

  1. A háromévest teljesen elbűvölték ezek a nyuszik! A tojásaid is gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  2. tanti lavori e tutti deliziosi
    complimenti
    silvana

    VálaszTörlés
  3. Ildikó! Én nem erre a felmosó rongyra gondoltam, DE ETTŐL függetlenül nem gondoltam hogy ilyen kis nyulat lehet belőle készíteni.. Ötletes... majd jövőre veszek ilyen mosogató rongyot Én kötöttem e minta alapján nyuszit...
    Ez a tojás minta is szuper...Jó pihenést!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű minden!
    Szerettem volna hungarocell tojást készíteni,de elmaradt.itt néz rám natur állapotában.:)
    Köszönöm az oktató videót, mert szeretnék készíteni.
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont Nálad láttam, a foltos tojást... nekem nagyon tetszik... sajnos idén én sem vettem hungarocell tojást igy nem tudom elkészíteni... de lesz "foltos, rongyos "tojásom...

      Törlés
  5. Igen, Hál' Isten, ma még tart az ünnep! Töltsd Te is kellemesen!
    Tündériek a tojáskák, lementettem, hátha egyszer sikerül megcsinálnom. A nyuszkóid is édesek és nagyon szép képeslapot kaptál, jó lenne, ha újra küldenének képeslapot egymásnak az emberek!

    VálaszTörlés
  6. Annyi blogban látni ezt a nyuszit, szerintem ezen a húsvéton ezt varrták a legtöbben. Nem véletlenül, mert akár színesben, akár egyszínűben nagyon szépen mutat. Nagyon szépet kaptál. Persze én is szerettem volna hungarocell tojást is többek között, de majd máskor. Áldott ünnepet Nektek.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek, mint mindig! :)

    A hardengeres tojás különösen tetszik, nagyon szépek a színei. Imádom a kis virágokat az alján!

    VálaszTörlés
  8. Eine schöne Hasenkarte hast du bekommen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  9. Mind<3
    Barbi valóban eltalálta mindnyájunk ízlését,a képeslap telitalálat!
    A tojások,különösen a hardanger........hát nagyon ízlésesek!

    VálaszTörlés
  10. Сколько красивых вышивок!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!