2014. április 14., hétfő

760. Újabb tojás / Noch ein Ei

Amikor az első hungarocell tojásomat mutattam, említettem, hogy tervezek még egyet... végre sikerült elkészíteni :)
Wann ich mein erstes Ei aus Hungarocell gemacht gezeigt habe, habe ich gesagt, daß ich noch andere auch machen will... endlich ist es gefertigt :)


Ezt a mintát Olga ajándékozta nekünk, és SAL-ban lehetett hímezni. Fényképeztem a lépéseket, és hozzálinkeltem a mintarészeket. Érdemes tényleg ebben a sorrendben hímezni :)
Dieses Muster haben wir von Olga geschenkt bekommen, und konnte man im SAL sticken. Ich habe die Schritte fotografiert und die Mustern dazu eingelinkt, es lohnt sich in dieser Reinfolge zu sticken :)



A harmadik résznél kicsit csaltam, szokásomhoz híven a gyöngyök egy részét elhagytam, keresztszemmel helyettesítettem. A jobb oldali kép már gyöngyözve van, azért el kell ismerni: sokat dobott rajta :)
Beim dritten Teil habe ich ein bißchen geändert, wie meistens, habe ich nicht alle Perlen gestickt, lieber mit Kreutzstich ersätzt. Am rechten Foto ist es schon mit Perlen, muß ich feststellen: mit Perlen ist es viel schöner :)

Ilyen lett a kész tojás. Hiába igyekeztem, nem tudtam teljesen színhű fotót készíteni. A valóságban szebbek a felhasznált színek...
So sieht mein fertiges Ei aus. Ich habe mehrmals versucht, aber ich konnte kein farbig ganz korrektes Foto machen. Die verwendete Farben sind viel schöner, als ich am Bildschirm sehe...

Olga! Köszönöm szépen a mintát!
Olga! Besten Dank für das Muster!

25 megjegyzés:

  1. Csodaszép!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép tojás, így én is szeretném, hogy húzza a munkadarabot, de van, hogy egy fát, nehezebb csinálni. Már hímzett, mutasd meg hamarosan.

    VálaszTörlés
  3. Liebe Palko,

    wieder so ein schönes Osterei. Es sieht super aus.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  4. Wow, jetzt kann es Ostern werden, wunderschön.
    Lg und eine schöne Osterwoche.
    Martina

    VálaszTörlés
  5. Wow che meraviglia!!!
    Bellissimo!!!
    Sonia

    VálaszTörlés
  6. magnifique cet oeuf de Pâques, félicitations
    amitié de brodeuse
    sylvie maminou

    VálaszTörlés
  7. Drága Palkó! sóhaj, sóhaj :)) *.*

    VálaszTörlés
  8. wunderschön geworden dein Osterei ♥
    und ein tolles Muster
    Liebe Grüße
    Barbara

    VálaszTörlés
  9. avrai anche barato ma il risultato è splendido
    complimenti
    silvana

    VálaszTörlés
  10. très très beau, nagyon szép !

    VálaszTörlés
  11. Lovely Easter eggs !!!!!!
    In my recent post I am giving the link to your blog - I hope you don't mind !
    Have a nice Easter Holiday !!!!
    Niki

    VálaszTörlés
  12. Very beautiful egg, thank you!

    VálaszTörlés
  13. Tökéletes a különleges öltésekkel!Nem baj ha nem színhű,el tudom képzelni milyen csodás!Jövőre eltettem a mintát:-)

    VálaszTörlés
  14. Hú de szép ! Nagyon tetszik nekem is.

    VálaszTörlés
  15. Csatlakozom a többiekhez... gyönyörű

    VálaszTörlés
  16. Aztamindenit! Ez gyönyörű!

    VálaszTörlés
  17. Das Osterei ist wunderschön! Du hast es toll verarbeitet.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  18. Well done, this egg is perfect! :)

    VálaszTörlés
  19. Hű ez igazán fantasztikusra sikeredett!

    VálaszTörlés
  20. Csodaszép lett ez a tojás!

    VálaszTörlés
  21. Gyönyörű lett ez a tojásod is!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!