2013. január 13., vasárnap

491. Szíves-levendulás párnácska / Kisschen mit Herzen und Lavendel

Úgy emlékszem, Ritánál láttam meg először ezt a formát... elraktároztam magamban, hogy majd egyszer, valamikor én is... nem felejtkeztem meg róla, csak nem került sorra... valamelyik nap azonban Marcsi is mutatott egy ilyen szépséget, így újra előkerült a gondolat... meg aztán Barbaral levendulás árnyalatú fonalai is felhasználásra várakoztak.... s hogy valami tőlem is kerüljön bele, rajzoltam hozzá egy mintát... így készült el szíves-levendulás párnácskám, formáját csak úgy hívom: oldalas biscu :)
Wenn ich mich richtig erinnere, habe ich erstmal bei Rita diesen Form gesehen... ich habe es gespeichert, daß ich irgendwann auch so was machen werde.... ich habe es nicht vergessen, nur bis jetzt nicht getan... vor einigen Tagen hat Marcsi auch so eine Schönheit gezeigt, deswegen ist das Gedanken nochmals vorgekommen... und dazu kam, daß die Garne von Barbaral im Farbentonen Lavendel auch darauf gewartet haben, endlich was damit zu sticken.... ich wollte etwas von mir selbst auch dazu geben, deswegen habe ich das Muster selbst gezeichnet... so ist meine Kisschen mit Herzen und Lavendel fertiggestellt, sein Form nenne ich nur so: Biscornu mit Seiten :)

Lehet, nem a leg-anyagtakarékosabb elrendezést választottam, de az tagadhatatlan, hogy így kellett legkevesebbet varrni összeállításkor :)
Kann sein, daß ich nicht die Materialsparsamste-Lösung gewahlt habe, aber eins ist sicher, so sollte ich die wenigsten Nähen bei der Zusammenstellung :)


A hátlapra csak az évszám került.
An der Rückseite habe ich nur die Jahreszahl gestickt.

 
Természetesen levendulával töltöttem meg, hiszen a hímzőfonalak színe azt kötelezővé tette :) Nagyon finom illata van - és képzeljétek: már érzem! Ez is azt jelzi, hogy a gyógyulás útjára léptem :) Ezúton is köszönöm kedves jókívánságaitokat!
Natürlich habe ich mit Lavendel gefüllt, die Farbtonen der Garnen haben es fast verpflichtet :) Es hat ein sehr angenehmer Duft - und ich spüre es schon! Ich war nämlich krank, aber es bedeutet schon, daß es mir besser geht :) Danke für Ihre gute Wünsche!

 Fonalak/Garne: BarbaralCreations: Lavender, Lavender Stem, Plum
Anyag/Material: takácsvászon/Werbeleinen

Sajnos a fotó nem adja vissza, de gyönyörűek ezek a fonalak (is)!
Leider kann man an den Fotos nicht sehen, aber diese Garne sind (auch) wunderschön!


Ismét terveztem bele különleges öltéseket is, ehhez rajzoltam egy kis segédrajzot, így biztos sikerülni fog elkészíteni, ha valakinek megtetszene a minta :)
Ich habe nochmals auch Sonderstichen im Muster, deswegen habe ich auch eine kleine Hilfezeichnung gemacht. Damit zusammen kann man sicherlich nachfertigen, wenn das Muster eventuel jemandem gefallen würde :)


Örülök, hogy benéztél, további szép vasárnapot kívánok!
Ich freue mich über Vorbeischauen, ich wünsche weitere schönen Sonntag!

30 megjegyzés:

  1. Fantastic! I love the shape & if you stuffed it with lavender, it must smell great too :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de szupert lett!!!! Igen, már többeknél láttam én is! Legutóbb Fáninál! A Te verziód is meseszép!! nagyon aprólékos munka!

    VálaszTörlés
  3. Szépséges. Köszönet a mintáért. És jobbulást kívánok én is!

    VálaszTörlés
  4. Eljen a levendulaillatot erzö orr! Nagyon szep es különleges a biscud!

    VálaszTörlés
  5. Palko, please send your address to my email
    leealbrecht@terra.com.br

    name:
    Address:
    need to send your gift!
    A loving hug
    Lee

    VálaszTörlés
  6. Nagyon SZÉP lett! Ügyes vagy!
    (én megint egy hasonlón ügyködöm:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon különleges, érdekes öltések! Remek munka!
    Köszönöm a mintát!
    Szerintem már az is gyógyított, hogy hímeztél!
    Bízom benne, hogy jobban vagy, remélem már kifelé lábalsz belőle!
    Mielőbbi gyógyulást kívánok! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon különleges! Jobbulást neked! Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
  9. Sehr schönes Kissen, gefällt mir gut! Und Lavendel liebe ich sowieso! :o)

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép és különleges lett. Egyszer én is kipróbálom. Köszönöm a varrnivalót!

    VálaszTörlés
  11. Meseszép lett!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  12. Ismét nagyon szép darab került ki a kezed alól!
    Remélem már jobban vagy, a hímzés terápiás hatású:))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép!
    Kivitelezés, tervezés minden nagyon tetszik. Köszönöm a mintát!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett:)) Köszönöm a mintát, azt hiszem ezt is megcsinálom. Én is vettem már takácsvásznat, de az enyém nem ilyen. Ez elég erős anyagnak néz ki, az enyém fehér, és nagyon puha. Hol vetted ezt az anyagot?
    Minél hamarabbi teljes gyógyulást.

    VálaszTörlés
  15. Una forma veramente insolita per mè, credo proprio che un giorno lo farò anche io
    grazie per la condivisione
    silvana

    VálaszTörlés
  16. Te aztán gyorsan megvalósítottad.
    Nagyon nagyon szép lett!
    Ügyesen megoldottad, hogy kevesebbet kellett hímezned. Látod ez nekem nem jutott eszembe.
    S milyen ügyes vagy, hogy te terveztél hozzá mintát!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép lett, igazán különleges minta!

    VálaszTörlés
  18. Ildi! Szuper jó lett!
    Köszi a mintát, lopom! :D

    VálaszTörlés
  19. Was für ein wunderschönes Kissen! Ich habe mir die Vorlage abgespeichert und werde es sich einmal nacharbeiten. Vielen Dank und herzliche Grüße Andrea

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szepeket kaptal es keszitettel az utobbi idoben.:)Termekeny vagy am.:)Gratulalok.:)

    VálaszTörlés
  21. Meseszép lett!!!!!!
    Meggyógyultál?????

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm, köszönöm Nektek!!! :)
    Danke, danke sehr!!! :)
    Thank you soooo much!!! :)
    Grazie mille!!! :)

    VálaszTörlés
  23. Mielőbbi jobbulást!
    Álomszép!!!!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szépek a színei! Gyönyörű minta! Ilyen kivitelű levendula párnát még nem láttam, de nekem is nagyon bejön :D

    VálaszTörlés
  25. Nagyon szépeket készítesz! :-)

    megkérdezhetem, hogy milyen/melyik mintatervező programot használod? (nem ismerem egyiket sem még)
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Nincs mintatervező programom - minden minta Excel-ben készül, aztán a Paint segítségével képet gyártok belőle... mezítlábas tervező vagyok :)))

      Törlés
  26. Die sparsame Lösung gefällt mir sehr gut! Und sicher kann man das Kissen so auch leichter zusammennähen!
    Liebe Grüße,Ulla

    VálaszTörlés
  27. Charming pincushion - mattress :) so cute!
    Thank you for the chart!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!