2013. január 1., kedd

484. Könyvjelző / Lesezeichnen

Kezembe akadt egy darabka anyag, nem volt szívem kidobni... aranyos kis minta is akadt hozzá, igaz, karácsonyi, de ebben az évben is lesz karácsony, ugyebár... Barbaral pedig játékot hirdetett - vagyis: készítettem egy karácsonyi könyvjelzőt :)
Ich habe einen kleinen Stück Material gefunden, was ich nicht auswerfen wollte... ein kleines, schönes Muster habe ich auch gefunden, es ist weihnachtliches Muster, aber Weihnachten werden in diesem Jahr auch... dazu kommt, daß Barbaral einen Spiel ausgeschrieben hat - d.h. ich habe einen weihnachtlichen Lesezeichnen gefertigt :)

fonalak /Garne: Barbaral - Christmas Red, Christmas Green

Nagyon egyszerű megoldás, az anyagot kétoldalas ragasztóval egy piros filcre ragasztottam, közé ragasztva egy zöld selyemszalagot, aminek a végén fagyöngy van. A filcet cikk-cakk-ollóval körbevágtam. Megy a "raktárba"... :)
Es ist ganz einfach gelöst, ich habe den gestichken Material mit zweiseitigem Klebeband auf einem roten Filz geklebt, einen grünen Seidenband zwischengeklebt. Am Bandende ich ein Holzperle, daß Filz habe ich mit Zik-zak-Schrere rundgeschnitten. Es geht jetzt "im Lager"... :)

 
További szép (munkás)hetet kívánok!
Ich wünsche Euch weitere schöne (Arbeits)woche!

19 megjegyzés:

  1. Tünemenyes! Es kesz darabbal kezded az evet!

    VálaszTörlés
  2. De jó! Szép lett! Klassz a kivitelezése is. Jól kitaláltad!:)
    Én is elhatároztam, hogy minden hónapban igyekszem készülni a karácsonyra valamilyen hímzéssel, varrással, mert tavaly, nagyon sok befejezetlen darabom lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép,te aztán aktivan kezdted az Új évet!!! Csak gratulálni tudok. Imádom az oldaladat a sok szép hímzés miatt és az miatt is mert két nyelvű. Sokat segít a német nyelv tanulásában is.

    VálaszTörlés
  4. Cute finish on this lovely ornament!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépséges lett :) Írtam újra mailt, ha most sem megy át, kérlek írj nekem az eeraa71(kukac)gmail(pont)com -ra.

    VálaszTörlés
  6. Milyen ötletesen használtad fel a maradékokat! :o)))

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép lett!:) kívánok én is boldogat, gazdagat, nyugodtat, amilyent te szeretnél magadnak!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! Remélem sikeres leszel vele a játékban.
    Saját mintád? Én is szeretném elkészíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem az én mintám, és már nem emlékszem, hol találtam, azért nem tudtam belinkelni :(
      ... de küldtem mailt :)

      Törlés
    2. Köszönöm!
      Sokszor mire elkészülök egy mintával, már én sem tudom, hogy kinél is lőttem. Ildikó, nagyon kedves vagy!

      Törlés
  9. Írtó klassz!!! :-D BUÉK!!!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen Nektek! :)
    Thank you!!! :)

    VálaszTörlés
  11. Aranyos minta... Olyan ""megfogós."".. ránézünk és jó lenne megvarrni..Szabad kérdezni hol vetted a két oldalas ragasztós csíkot ,vagy ez is méterbe van?Nadrág felvarráshoz is nagyszerű lenne...

    Szóval szép mutatós darab...ügyes vagy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Papírboltban lehet kapni, pont olyan tekercsben van, mint a vastag tekercses cellux. Azt nem tudom, mennyire mosásálló...

      Törlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!