2012. augusztus 31., péntek

406. Blackwork...

... ami ugyebár azt jelenti: fekete hímzés, és jelen esetben megtévesztő, mert Lee gyönyörű színes szívecskéjét hímeztem ki, a Heart in Blackwork-öt. Ez az első próbálkozásom ebben a hímzéstípusban, elégedett vagyok az eredménnyel :)
... es bedeutet eigentlich: sticken mit schwarz, und in diesem Fall ist es irreführend, weil ich habe das wunderschöne, farbige Herzmuster von Lee, das Heart in Blackwork gestickt. Es ist mein erstes Versuch in diesem Stickerei-Art, und das Ergebnis gefällt mir sehr :)

Pinkeep lett belőle, fehér pöttyös piros hátlapot kapott. A zsinórt pedig a fiammal sodortuk :)
Ich habe davon ein Pinkeep gemacht, mit einem weißgetüpfeltem roten Deckmaterial. Den Schnur haben wir mit meinem Sohn genietschelt.

Az összeállítás több sebből vérzik (még gyakorolnom kell!), próbáltam ügyesen fényképezni :)
Die Fertigstellung ist nicht ganz gut gelungen (ich muß noch üben!), ich habe versucht, geschickt zu fotografieren :)


Nagyon élveztem a hímzést, ahogy a fonal egy szála apró öltésekkel lassan kiadta a mintát... Köszönöm szépen, Lee!!!
Ich habe es gerne gestickt, es war sehr gut, wann von den kleinen Stichen langsam das Muster zusammengestanden ist... Danke sehr, Lee!!!

Megyek, vár a konyha... köszönöm a jókívánságokat, átadom az ifjú párnak :) Szép hétvégét Nektek!
Ich wünsche Euch schönes Wochenende!

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóóó lett!!! A pinkeep pedig szuper ötlet volt! :o)

    VálaszTörlés
  2. Ügyesek vagytok!
    Nagyon szép! Tessék mondani, villám tűt hol árulnak?

    VálaszTörlés
  3. Bevallom, a kész hímzés kb. egy hónapja várja, hogy megjöjjön az ihlet: mi is legyen belőle... aztán tegnap éjjel... :)))

    VálaszTörlés
  4. jujj de szép, nagyon jók a színei! tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Igazán kedves minta! Én még nem próbáltam ilyet, de nagyon tetszik. mintha falevél mintám lenne ilyen öltésekkel. Megyek és utána nézek.:)
    Érezd jól magad a hétvégén, legyen szép napod! :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira szuper, s vidám lett!!!
    Jó szórakozást a hétvégén!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos, tényleg vidám lett. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett. Érezd jól magad a hétvégén, az ifjú párnak sok boldogságot!

    VálaszTörlés
  9. Wow!

    Nagyon szép az ál-fekete hímzés!:) Én is szemezgetek egy ideje ilyen mintákkal! Mulassatok jól holnap (mi jövő hétvégén tesszük ugyanazt)!

    VálaszTörlés
  10. Obrigado por bordar meus desenhos. desejo um lindo fim de semana

    VálaszTörlés
  11. Igazi szivárványhímzés! Vidám kedves minta-munka öröm ránézni:)

    VálaszTörlés
  12. Beautiful stitching and finishing!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon nagyon szep!!! En nemregiben kaptam ajandekba egy himzest, ami reszben ilyen oltesekkel keszult, es nagyon tetszik, nagyon szeretem nezegetni.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!