2012. augusztus 21., kedd

401. Humbug 3/6

Az általam oly nagyon várt harmadik humbug mintát is közzétette Lee. Köszönöm szépen, Lee! Nagyon megörültem neki, és villámgyorsan el is készítettem :)
Das schon sehr gewartete dritte Humbug-Muster hat Lee veröffentlicht. Danke sehr, Lee! Ich habe sehr gefreut darüber, und habe ich sofort fertiggemacht :)

Ha tetszenek ezek a "cukorkák", akkor klikk IDE, és az összes mintát megtalálhatod, elkészítheted te is :)
Wenn diese "Bonbons" Dir auch gefallen, click HIER, und Du kannst die Muster finden und fertigstellen.

Még néhány kép az enyémről :)
Noch einige Bilder über Meinem :)

Aida 20ct, DMC4215
 

Már a kollekció fele készen van!!!
Es ist schon die Hälfte der Kollektion fertig!!!

Legyen szép (rövid) hetetek! :)
Ich wünsche Euch schöne (Rest)Woche! :)

7 megjegyzés:

  1. Hűűű de szupervillám vagy :)) Nagyon irigyellek, én is szerettem volna ezeket kihímezni a megjelenés idejében, de esélytelen, na majd később.

    VálaszTörlés
  2. Bevallom, ennyire nem vagyok gyors :( Csak annyira vártam már a mintát, hogy az alapot (a szegélyt), ami mindegyiknél ismétlődik, már korábban elkészítettem :) Így ma csak a közepét kellett hímezni, és összeállítani :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen gyorsan kihímezted! :D Ma néztem épp a mintát, elmentettem ,hogy keresek hozzá fonalat, de teljesen odavagyok, hogy "lemaradtam".. :)) Én rendhagyó módon "összevissza" hímzem őket. A másodikkal kezdtem, most hímzem az elsőt, utána majd a harmadikat.. :)

    VálaszTörlés
  5. Milyen gyors voltál!!! :o) Nagyon szépek a cukorkáid :o)!
    Neked is nagyon szép hetet kívánok, no meg hűsítő esőt!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szepek ezek a kis humbugok :) En meg sosem keszitettem, maradtam a biscornunal a "furcsasagok" teren, te talan majd egyszer :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!