2012. augusztus 25., szombat

404. Merry Christmas

Régóta szemezek ezzel a mintával, most ismét a kezembe akadt, így végre kihímeztem :)
Ich habe schon lange geplant, dieses Muster zu sticken, jetzt ist es getan :)

Kicsit "megbolondítottam", színváltós fonallal, különleges öltésekkel.
Ich habe ein bißchen "geändert", mitVerlaufsgarne, mit Spezialstichen.

a leveleket szatén-öltéssel, körben a csillagokat rhodéziai öltéssel ill. algériai szemmel, a kis bogyókat is rhodéziai csillag-öltéssel készítettem

Tetszik az összhatás :) Csak azt nem tudom, mit készítsek belőle...?
Es gefällt mir so :) Ich weiß aber nicht, was ich davon machen soll...?


Szép hétvégét kívánok mindenkinek! Holnap este már élőben jelentkezem :)
Ich wünsche Euch schönes Wochenende! Morgen Abend komme ich schon nach Hause :)

6 megjegyzés:

  1. Esetleg pinkeep? Szerintem nagyon jól nézne ki! :o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! A kérdést olvasva nekem is rögtön a pinkeep jutott az eszembe

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki! Szép karácsonyfadísz lenne belőle!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedves lett, én ablak kilincsre akasztanám:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett. Ha ilyen tempóban haladsz, akkor karácsonyig még nagyon sok szépséget láthatunk nálad.

    VálaszTörlés
  6. Már olyan sok helyen láttam ezt a mintát, lehet,hogy nekem is el van mentve, de a Tied csodaszép!!!!!!!!!!Remek ízléssel válogattad a színeket!Az,hogy a bordó színátmenetes, úgy feldobja,de úgy!!!!!!
    Én nagyon lassan haladok a hímzéssel...:(

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!