2012. augusztus 19., vasárnap

399. Még egy... / Noch eine...

... tűpárna készült Lee Albrecht "ikermintája" nyomán. Eredetileg a hátlap anyagot vettem meg - mert nagyon megtetszett -, és ahhoz színeztem a "főoldalt".
... Nadelkissen habe ich nach Muster von Lee Albrecht gemacht. Ursprünglich habe ich den Deckblattmaterial gekauft - weil es mir sehr gefallen hat -, und dazu habe ich die Musterfarben ausgewählt.

AZ anyag :)
anyukám rózsája volt a háttér ehhez is :)

minden öltést élveztem :)
Köszönöm szépen a mintát, Lee! ... és nagyon várom már a következő "cukorka"-mintát is! :)
Danke sehr, Lee! ... und ich warte schon sehr auf das nächste "Bonbon"-Muster! :)

6 megjegyzés:

  1. Was für ein schönes Nadelkissen! Die Farben gefallen mir sehr!

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  2. Palkó
    está muito lindo! Parabéns e obrigado por bordar sempre meus desenhos

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a hímzés is, a hátoldal is :o)!

    VálaszTörlés
  4. Szépen elkészítetted!
    Olvastam már nálad és másoknál is erről a kedves kollekcióról, sajnos én lemaradtam róla:((

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűségek! Mind színbe mind a minta!
    Szép napot Ildikó!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!