2012. augusztus 1., szerda

392. Humbug 2/6

Néhány napja Lee közzétette a második humbug-mintát, így bővült a készletem :)
Vor ein paar Tagen Lee hat das zweite Humbug-Muster veröffentlicht, so ist meine Kollektion größer gewesen :)

Aida 20ct, DMC4126, a képet látva észrevettem egy hibát is, de már késő... :(


szerencsére a kész darabon nem látszik... :)
 
Érdemes elolvasni a "cukorkák" történetét is! 
Es lohnt sich, die Geschichte von diesen "Bonbons" auch zu lesen!

 
Muchas gracias, Lee!


Várom a következő mintát... :)
Ich warte auf das nächste Muster... :)

5 megjegyzés:

  1. Már most is szépek együtt!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett. Jövő héttől én is váltok az élénkebb "cukorkás" színekre. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuperek! Kedvet kaptam én is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek ezek a gyümölcs színek!

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek lettek!!!
    A nagy csodálatomban most vettem csak észre, hogy elfelejtettem kommentet hagyni...pedig a mintát is elmentettem...
    Le is akartam rajzolni, de nem találtam sehol a gépen...ekkor jutott eszembe, hogy nálad biztos megvan...:o)) Látod mi mindenre jó egy blog? :o)) Köszi!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!