2013. július 21., vasárnap

609. Babaköszöntő képeslap / Baby-Begrüßungskarte

Babaköszöntő képeslap készült, megrendelésre :) Az volt a kérés, hogy legyen rajta a baba teljes neve, és a születési dátuma. Ennek érdekében egy régi keresztszemes újságban talált képecskét alakítottam át, terveztem hozzá egy szívecskés keretet.
Ich habe auf Bestellung :) eine Baby-Begrüßungskarte gefertigt. Es war die Bitte, die ganze Name und Gebutsdatum darauf zu sticken. Deswegen habe ich ein Muster von einer alten Kreutzstichmagazine neu, mit "herzlichen" Rahmen gezeichnet.

hímezve, feliratok és díszítés nélkül / nur gestick, ohne Beschriftung und Schmuck

Igazi képeslapot gyártottam belőle, még béleltem is a belsejét, hogy szépen lehessen írni bele. Remélem, tetszeni fog a megrendelőnek is, és a baba szüleinek is! :)
Ich habe davon eine echte Grußkarte, auch innen schön, gemacht, um problemlos reinschreiben zu können. Ich hoffe, es wird dem Besteller und auch den Eltern des Kindes gefallen! :)
Nekem nagyon tetszik ez a fagomb :) / Mir gefällt diesen Holzknopf sehr :)

Nagyon szép vasárnapot kívánok!
Ich wünsche Euch einen schönen Sonntag!

14 megjegyzés:

  1. molto carino mi piace
    silvana

    VálaszTörlés
  2. aki ilyet kap, az biztos, hogy egyedi:) és nincs rajta olyan, ami miatt ne tetszene a megrendelőnek...sőt! az a cumi fagomb telitalálat:))

    VálaszTörlés
  3. Que fofo! Muito delicado!
    Um abraço!
    Egléa

    Milyen aranyos! Nagyon finom!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Vicces azzal a cumival...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóó lett!!!! :o)

    VálaszTörlés
  6. Kedves képeslap!:-)
    Én ugyan cumiellenes vagyok, de a fagomb tetszik, bár először mikor hirtelen ránéztem egész más jutott az eszembe;-)))))

    VálaszTörlés
  7. Die Karte ist wunderschön geworden.
    Hab eine schöne Woche
    Andrea

    VálaszTörlés
  8. Tuti siker! Nagyon aranyos lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon kedves képeslap! Az a cumi nagyon eredeti, hihetetlenül tetszik :-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyos! Nekem is tetszik a fagomb és feldobja a "képeslapot". Jól tetted, hogy nem színezted a cumit, olyan szépen égetik bele a mintát.

    VálaszTörlés
  11. Great and creative idea! Love it! perfect stitches!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!