2013. március 20., szerda

534. Ovális dobozka / Ovalschachtelchen

Ismét egy dobozka került ki a kezem alól, pasztell színekben.
Ich habe wieder ein Schachtelchen gemacht, im Pastellfarben.

Több ilyen ovális dobozom van, és nem találtam mintát hozzá - Nektek van ovális mintátok? -, így aztán rajzolgattam egyet :)
Ich habe mehrere Schachteln in diesem Ovalform, aber ich habe kein dazu passendes Muster gefunden - habt Ihr Ovalmuster? -, deswegen habe ich ein Muster gezeichnet :)

a piros pötty a közepe, vagyis ez a minta kb. negyede
das rote Punkt ist die Mitte, d.h. es ist cca. ein viertel vom Muster

Halvány pasztell színekkel dolgoztam, ezúttal gyöngyfonallal, ismét takácsvászonra. Összességében tetszik :)
Ich habe mit hellen, Pastellfarben gearbeitet, jetzt mit Perlgarnen, auf Werbeleinen. Es gefällt mir :)

Örülök, mert visszajött a tavasz, ismét süt a nap!!! :)
Ich bin froh, weil das Frühling zurückgekommen ist, es scheint wieder die Sonne!!! :)

29 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett! Palkó,annyi gyönyörű dolog kerül ki a kezeid közül!

    VálaszTörlés
  2. Нежно, красиво, настоящая весна!

    VálaszTörlés
  3. mikor az olsalsávomban megláttam a pici képet a bejegyzésednél, azt hittem, hogy a Manka anyák-napi mintája az, ez viszont egyszerűen szuper!:)

    VálaszTörlés
  4. Lovely stitching & great finish!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, romantikus kis dobozka!

    VálaszTörlés
  6. Du has mal wieder ein wundervolles Muster entworfen! Die Schachtel ist sehr schön geworden!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  7. Ovális mintá nincs, de dobozom van :-) Szép lett ezekkel a pasztell színekkel. Hányas az a takácsvászon? Mit takar ez a megnevezés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A takácsvászon ... az takácsvászon :) Fogalmam sincs, hány ct-os... jó rá hímezni, ez tény :) - egyszer valaki az egyik blogban ajánlotta, nagy nehezen találtam egy boltot, ahol lehet kapni, szeretem használni.
      Sajnálom, hogy nem igazán tudok segíteni...

      Törlés
    2. Postáztam a helyes választ :)))

      Törlés
  8. Nice shape and beautiful colour! :-))) judy

    VálaszTörlés
  9. Nekem is tetszik! Nagyon jól sikerült a doboz :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett.... már mestere vagy...

    VálaszTörlés
  11. " és nem találtam mintát hozzá ...így aztán rajzolgattam egyet :)" Te aztán fantasztikus vagy!!! :o))) Nagyon szép lett a minta és a dobozod: tökéletes!!!

    VálaszTörlés
  12. Különleges öltésekkel díszített, különleges doboz.
    Nagyon csábító minta ez is, el kellene kezdeni és belemerülni a hasonló hímzés technikákba. Mintát külön köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld meg bátran! Nem nehéz, csak rá kell érezni :) Ennél sokkal bonyolultabb dolgokat is tudsz :)

      Törlés
  13. Köszönöm szépen mindenkinek! Nagyon aranyosak vagytok!!!

    Danke-danke sehr!!!

    Большое спасибо!

    Thank you very much!
    :)))

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép lett, köszönöm a mintát

    VálaszTörlés
  15. Tüneményes dobozka lett és nagyon tetszik a hímzés a tetején! Köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  16. Ügyesen megoldottad, nagyon szép lett. Elgondolkodtam, talán még nem is láttam ovális mintát.

    VálaszTörlés
  17. Adorable Easter box, thank you for the chart!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  18. Ó ez csodás lett!És milyen jó a perléket látni!

    VálaszTörlés
  19. Ez a doboz gyönyörű. Élőben még szebb, mint a fotón. Nagyon köszönöm hogy ő is az enyém lehet.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!