2013. március 6., szerda

526. Ajándékok / Geschenke / Presentes

Nagy örömem volt a napokban - időrendben mutatom :)
Ich habe in den letzten Tagen große Freude gehabt - ich zeige es in der Zeitfolge :)

Lee karácsonyi sorsolásán én voltam az egyik szerencsés nyertes. A messzi Brazíliából érkezett egy csomagom, telis-tele csodálatos kincsekkel :)
In der weihnachtlichen Verlosung von Lee war ich eine, wer gewonnen hat. Von fernen Brasilien ist mein Paket - voll mit wunderschönen Schätzen - gekommen :)

Muito obrigado, Lee!

O SENHOR te abençoe e te guarde;
o SENHOR faça resplandecer o seu rosto sobre ti e tenha misericórdia de ti; 

o SENHOR sobre ti levante o seu rosto e te dê a paz.
4Números 6:24-26

Hajninál is nyertem, anélkül, hogy játszottam volna :) Az ő csomagja is megérkezett, szeretetbe csomagolva:
Ich habe bei Hajni auch gewonnen, obwohl ich gar nicht gespielt habe :) Ihr Paket, in der Liebe verpackt, ist auch angekommen:

Köszönöm szépen, Hajni!

Áldjon meg téged az ÚR, és őrizzen meg téged!
Ragyogtassa rád orcáját az ÚR, és könyörüljön rajtad!
Fordítsa feléd orcáját az ÚR, és adjon neked békességet! 

4Mózes 6:24-26

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket nyertél:)))

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel gratulálok!Készíts sok-sok szépséget,várom,hogy mutasd;-)

    VálaszTörlés
  3. Szépeket kaptál! Én is kíváncsian várom, miket készítesz az ajándékokból. A gombokra nekem már van tervem, az ezüstöket fehér kötött nyakmelegítőre varrom...

    VálaszTörlés
  4. ahogy régen írtuk...soxeretettel!:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ajándékokat kaptál!

    VálaszTörlés
  6. Fico muito feliz que os presentes chegaram em suas mãos. Obrigado por sempre me visitar! Tenha um ano de 2013 maravilhoso!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon sok szépséget kaptál, gratulálok!
    (mert megérdemled)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!