2013. március 13., szerda

532. Hátha még nem olvastad... / Vielleicht hast Du es nocht nicht gelesen...

Múlt hónapban meghalt a 14 éves kutyánk, Abbey. Másnap a 4 éves kislányunk Meredith sírdogált és arról beszélt, mennyire hiányzik neki Abbey. Megkérdezte, tudnánk-e írni egy levelet Istennek, hogy amikor Abbey a mennybe jut, az Isten felismerje őt. Azt mondtam, szerintem tudunk, és a kislányom elkezdett diktálni:
Kedves Isten,
Megtennéd, hogy vigyázol a kutyánkra? Tegnap meghalt és veled van már a mennyben. Nagyon hiányzik. Boldog vagyok, hogy az én kutyusom volt, még ha beteg is lett. Remélem, fogsz vele játszani. Szeret úszni és labdázni. Küldök egy képet rólunk, hogy amikor meglátod, tudd, hogy ő az én kutyám! Tényleg nagyon hiányzik nekem.
Szeretettel, Meredith

Betettük a levelet egy borítékba egy fotóval Abbeyről és Meredithről. Megcímeztük Istennek/A mennybe. Ráírtuk a saját címünket is. Aztán Meredith egy csomó bélyeget tett rá, mert szerinte az sokba kerül, hogy a levél eljusson a mennybe. Délután be is dobta a levelet a postán. Pár nappal később megkérdezte, megkapta-e a levelet Isten. Azt feleltem, valószínűleg igen.
Tegnap egy csomag hevert a tornácon arany papírba csomagolva, Meredithnek címezve egy ismeretlen kézírással. Meredith kibontotta. Egy könyv volt benne: Mr. Rogers: Amikor meghal a kedvencünk. A belső oldalán ott volt a levél, amit Istennek címeztünk nyitott borítékkal. Az első oldalon ott volt Meredith és Abbey fotója ezzel a szöveggel:
Kedves Meredith,
Abbey megérkezett biztonságban a mennybe hozzám. A fotó, amit küldtél, nagy segítség volt felismernem őt.
Abbey már nem beteg többé. A lelke itt van velem ahogyan a te szívedben is. Abbey imádott a te kutyádként élni. Mivel a mennyben nincs szükségünk testre, így nincs zsebem se, ahova eltehetném a képedet, ezért visszaküldöm ezzel a kis könyvvel, hogy legyen valami, ami Abbeyre emlékeztet majd.
Köszönöm a gyönyörű leveled és köszönöm az anyukádnak, hogy segített megírni és elküldeni nekem. Milyen csodálatos anyukád van. Őt is kifejezetten neked választottam. Áldásomat küldöm minden nap és ne feledd, hogy nagyon szeretlek. Tudod, hol találsz! Ott vagyok, ahol a szeretet!
Szeretettel, Isten.


forrás: internet

*******************
Letzen Monat ist unsere 14 Jahre alte Hündin, Abbey, gestorben. Am Tag nach ihrem Tod weinte meine 4 Jahre alte Tochter Meredith und sprach davon, wie sehr sie Abbey vermisste... Sie fragte, ob wir Gott einen Brief schreiben könnten, damit Gott Abbey erkennen könne, wenn sie in den Himmel käme. Ich sagte, dass wir das könnten, und so diktierte sie mir diese Worte:
Lieber Gott,
Kannst Du bitte auf meine Hündin aufpassen? Sie ist gestern gestorben und ist bei Dir im Himmel. Ich vermisse sie sehr. Ich freue mich, dass ich sie als meine Hündin haben durfte, auch wenn sie krank geworden ist.
Ich hoffe, dass Du mit ihr spielen wirst... Sie mag es, mit Bällen zu spielen und zu schwimmen. Ich sende Dir ein Photo von ihr, damit Du, sobald Du sie siehst, weisst, dass sie meine Hündin ist. Ich vermisse sie wirklich.
In Liebe, Meredith

Wir packten den Brief mit einem Photo von Abbey in einen Umschlag und adressierten ihn an Gott / Himmel. Wir schrieben unsere Absenderadresse darauf. Dann klebte Meredith mehrere Briefmarken auf die Vorderseite des Umschlages, denn sie sagte, dass es für den Weg in den Himmel viele Briefmarken brauche. Diesen Nachmittag warfen wir den Brief in den Briefkasten bei der Post. Ein paar Tage später fragte sie mich, ob Gott wohl den Brief erhalten hätte. Ich sagte ihr, dass ich dachte, er hätte.
Gestern lag ein Päckchen in goldenem Papier auf unserer Veranda, adressiert an Für Meredith in einer unbekannten Schrift... Meredith hat es geöffnet. Darin verpackt war ein Buch von Mr Rogers, das hiess: Wenn ein Haustier stirbt... An der Innenseite der Buchhülle klebte der Brief, den wir Gott geschrieben hatten. Auf der gegenüberliegenden Seite war das Bild mit Abbey und Meredith und diese Notiz:
Liebe Meredith,
Abbey ist sicher im Himmel angekommen. Das Photo hat geholfen. Ich habe sie sofort erkannt. Abbey ist nicht mehr krank. Ihre Seele ist bei mir genau so, wie sie in Deinem Herzen bleibt. Abbey hat es geliebt, Dein Hund zu sein. Weil wir unsere Körper im Himmel nicht brauchen, habe ich keine Taschen, um Dein Bild darin zu verwahren, darum sende ich es Dir in diesem kleinen Buch zurück, das Du behalten kannst und womit Du dich an Abbey erinnern kannst.
Vielen Dank für den wunderbaren Brief und danke an Deine Mutter, die Dir geholfen hat, ihn zu schreiben und ihn mir zu schicken. Was für eine wundervolle Mutter Du hast. Ich habe sie extra für Dich ausgesucht. Ich sende Dir jeden Tag meinen Segen und denk daran, dass ich Dich sehr liebe. Übrigens, Du findest mich ganz einfach, ich bin überall, wo Liebe ist.
In Liebe,
Gott

 

vom Internet


5 megjegyzés:

  1. Pár napja olvastam. Pont mikor elment egy számunkra igen kedves kutya...7 éves volt, leállt a veséje. Nagyon szerettük, Vacak második kutyabarátja volt. :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép történet... köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mi is olvastuk a nagy-kislányommal! Meghatódtunk!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon megható történet:))Köszönöm

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!