2013. március 15., péntek

533. Tavaszi gömböc a hóban / Frühlingsball im Schnee

Az utóbbi napokban kísérleteztem... ez a tavaszi gömböc lett az eredménye... bár arra nem számítottam, hogy hóban fogom fényképezni :)
In den letzten Tagen habe ich etwas versucht... das Ergebnis ist diesen Frühlingsball... aber daran habe ich nicht gedacht, daß ich es im Schnee fotografieren werde :)


Készítettem négy cikkelyt...
Ich habe vier Schnitte gefertigt...

fonalak/Garne: Puppets 7023, 7187, Nina - Hibiscus

... ezekkel a mintákkal...
... mit diesen Mustern...

... és úgy varrtam össze, mint a biscornut szoktuk.
... und so habe ich es zusammengenäht, wie man das Biscornu näht.

Aztán kimentem a szakadó hóesésbe - már több, mint 10 cm esett! - és nekiálltam fényképezni :)
Dann habe ich draußen, im Schneefall - es ist schon mehr als 10 cm! - viel fotografiert :)


... és ha senkinek nem árulom el, hogy igazából húsvéti tojást szerettem volna készíteni, akkor azt mondhatjuk, hogy a kísérlet nagyon szép eredménnyel zárult :)
... und wenn ich jemandem verrate, daß ich eigentlich ein Ostereiform machen wollte, dann können wir sagen, daß mein Versuch ein sehr schönes Ergebnis gebracht hat :)

A zord idő ellenére legyen szép hétvégétek!
Statt schlechtem Wetter wünsche ich schönes Wochenende!

18 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, nem is láttam még ilyet!!!! Szép színes!!! A hóban is jól mutat :)))

    VálaszTörlés
  2. Very pretty, I love this one!!!

    VálaszTörlés
  3. :D Nagyon jó lett és tényleg jól mutat hóban is:)!

    VálaszTörlés
  4. A kísérlet jól sikerült. Aprólékos, szép munka.

    VálaszTörlés
  5. Olyan jó ötleteid vannak!

    VálaszTörlés
  6. Feltaláltad a húsvéti gömböt :-). Most újdonság, jövőre mindenkinél lesz majd :-)
    Neked is kellemes hétvégét, a hó ellenére is, csakazért is!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jóóóó és nagyon szép kivitelezés!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is szép lett, ez az új módi, jövőre a tyúkok is elirigylik Tőled.:))))

    VálaszTörlés
  9. Der Ball ist wunderschön geworden! Danke für die Anleitung!
    Schönes Wochenede Andrea

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó ötlet!!! Milyen türelmes vagy az ilyen aprólékos munkához! Neked is szép hétvégét kívánunk sok-sok napsütéssel!!! :o)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ötletes. Köszönet az újabb mintáért és a leírásért. Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  12. Such a lovely finish and beautiful colours, too!

    VálaszTörlés
  13. Senkinek se áruld el,mert nagyon szép gömb lett a tojásból,majd az mondod legfeljebb,hogy nem tyúk tojta,hanem valami gömböc állat;-))))
    Tetszetős a mintája is,de most gondolkodóba estem hogy lehet tojást készíteni ugyanezen technikával,de talán 3 darabból?
    vagy kettőből...na most itt kísérletezem egy hungarocell tojáson.....

    VálaszTörlés
  14. :D Így van! Azt kell mondani, hogy direkt így akartad! Senki nem mondja meg, hogy nem :D

    Nagyon szép és mutatós dísz lett!

    VálaszTörlés
  15. What a lovely design! Thank you for sharing!!! :-))) judy

    VálaszTörlés
  16. Wonderful ornament, so sweet!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!