2013. május 16., csütörtök

576. Ollótartó-tűpárna / Scherenhalter-Nadelkissen

Feldolgoztam a tulipános hímzésemet, ollótartó-tűpárna lett belőle.
Ich habe meine Stickerei mit Tulpenmuster verwendet, davon eine Scherenhalter-Naderkissen gemacht.


Így készült / so ist es gefertigt:

Elektronikai alkatrészeket gyártó cégnél dolgozom, a kézi forrasztáshoz kilószámra használjuk a forrasztóónt. Megláttam egy üres csévét, akkor jött az ötlet :)
Ich arbeite bei einer Firma, die Elektronikbauelemente produziert. Wir verwenden das Lötzinn in großer Menge. Ich habe eine leere Spule gesehen, dann ist die Idee gekommen :)

Méretre vágtam egy darab szivacsot...
Ich habe einen Stück-Schwamm auf richtigen Maß geschnitten...

... körbetekertem vele a csévét, és összevarrtam.
... dann habe ich es auf der Spule gewickelt und zusammengenäht.

Egy színes kartonlapra rárajzoltam a csévét kétszer, az egyiken a középső lyukat is berajzoltam.
Auf einem bunten Karton habe ich die Spule zweimal gezeichnet, einmal auch das Loch in der Mitte.

Kivágtam a két fedőlapot.
Ich habe die zwei Deckblätter ausgeschnitten.

A tulipános hímzésem pont megfelelő méretű volt. :)
Meine Stickerei mit Tulpen war eben mit richtigem Maß gefertigt :)

Szépen, de jó erősen összevarrtam egy "hengerré"...
Schön, aber gut stark habe ich es für eine "Walze" zusammengenäht...

... és belebujtattam a szivacsos csévét.
... und ich habe die Spule mit Schwamm hineingeschoben.

Az alsó részen az anyagot hozzáragasztottam a csévéhez, majd ráragasztottam a zárt fedőlapot.
An der unteren Seite habe ich das Material zur Spule geklebt, dann das Papierdeckblatt daraufgeklebt.

Ugyanígy jártam el a tetején is, és már készen is van!
Ebenso habe ich oben zusammengeklebt, und es ist schon fertig!

A "hand made"-készletem gyarapodott egy jópofa ollótartó-tűpárnával. Remélem, Nektek is tetszik! :)
Mein "hand-made"-Bestand ist mit einer Scherenhalter-Nadelkissen mehr. Ich hoffe, daß die Euch auch gefällt! :)

21 megjegyzés:

  1. CSÚCSSZUPER!!! Gigalike♥
    Köszi a tutót is!

    VálaszTörlés
  2. Szuper jó ötlet! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Palkó!!!!Szuper-szuper!Odavagyok érte!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Genial! Genial!
    Gostei muito!
    Vou fazer estas tulipas, aguarde!
    Um abraço!

    Egléa

    VálaszTörlés
  5. Ez csúúúúúcs! Miket kitalálsz! Annyira ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen, hogy mit találtál ki. Nagyon tetszik az ötlet:)

    VálaszTörlés
  7. Mekkora ötlet, és valóban, kicsit olyan mint a régi fa cérnaorsók, a fantázia határtalan ha van egy cseppnyi kreativitás az emberben, Neked meg van bőven, jók az ötleteid:-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ötletes és szép a végeredmény!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik!!! Annyira jó ötlet!!! :o)))

    VálaszTörlés
  10. Újrahasznosítás a javából :-)

    VálaszTörlés
  11. Ich bewundere deine Kreativität! Tolle Idee und soo schön verarbeitet!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  12. Очень красивая и полезная штучка) Спасибо!

    VálaszTörlés
  13. Mindig onnan jön az ihlet, ahonnan nem várnánk :) Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  14. Ingenious & creative! Well done!

    VálaszTörlés
  15. Szóhoz sem jutok! Mindent leírtak előttem! Fantasztikus klassz!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!