2013. május 12., vasárnap

574. Levendulás szív... / Herz mit Lavendel...

... horgolva :)
... gehäkelt :)

Sajnos sem vakuval, sem vaku nélkül nem tudom visszaadni a fonal gyönyörű levendula-lila, és levendula-zöld színét... :(
Leider kann ich weder mit Blitz noch ohne Blitz fotografiert die schöne Lavender-Lila und -Grün Farben der Garnen zurückgeben... :(

Így készült:
So ist es gefertigt:

1. Ezzel a mintával horgoltam két lila szívet.
1. Mit diesem Muster habe ich zwei lila Herzen gehäkelt.


2. Készítettem egy mini párnácskát, amit megtöltöttem levendulával.
2. Ich habe eine kleine Kissen genäht und mit Lavendel gefüllt.


3. A levendulazöld fonallal körben összehorgoltam a két szívet, közé dugva a levendulával töltött párnácskát.
3. Mit dem grünen Garn habe ich die zwei Herzen so zusammengehäkelt, daß ich die Kissen mit Lavendel gefüllt in dem reingehäkelt habe.


4. A végén készítettem rá ötven szemből egy akasztót.
4. Am Ende habe ich von 50 Luftmaschen eine Aufhänger gehäkelt.


5. A fonal végét szétválasztottam két szálra...
5. Das Ende des Garnes habe ich auf zwei Teilen genommen...


6. ... és ezzel egy kis fagombot kötöttem a szívecskére.
6. ... und damit habe ich einen kleinen Holzknopf gebündelt.


Kész! Amint azt Emőkétől megtudtam, a molylepkék is szeretik a levendula illatát, így nem molyriasztóként, hanem illatozó díszként fogom használni :)
Fertig! Wie ich es von Emőke mitbekommen habe, die Motten auch mögen den Lavendelduft, deswegen werde ich es nich als Sumpfporst, sondern als duftende Dekoration benutzen :)


Legyen szép a jövő hetetek! :)
Ich wünsche Euch eine schöne Woche! :)

15 megjegyzés:

  1. Ezt a mintát megpróbáltam egyszer, nem volt minden világos a mintarajzon... Viszont a tied nagyon szép és azzal a gombbal olyan kedves❤

    VálaszTörlés
  2. Uma gracinha este coração e, com lavanda, deve ficar um cheirinho muito bom!
    Um abraço!

    Egléa

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó ötlet!!! :o) Szerintem a fotón is látszik a fonal gyönyörű színe! :o))) Nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  4. NAgyon jó lett! mint minden :-) ami a kezeid kozul kikerul.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szép,és csatlakozok fenti kijelentéshez"jó ötlet" !

    VálaszTörlés
  6. Sweet!! Must smell lovely too :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj de aranyos! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  8. So ein schönes Lavendelherz.
    Ich wünsche auch dir eine schöne Woche
    Andrea

    VálaszTörlés
  9. Jó ötlet, horgolt levendula szíves tartó. Viszem az ötletet úgyis hamarosan lehet gyűjteni a levendulát.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó! És én is levendulában utazom.

    VálaszTörlés
  11. Most már tényleg meg kell tanítanod horgolni, ez nagyon nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!