2013. február 18., hétfő

516. Humbug 5/6

Megjelent Lee maradék két humbug mintája! Hétvégén elkészítettem az ötödiket :)
Die letzte zwei Humbug-Muster von Lee sind erreichbar! Am Wochenende habe ich die fünfte gestickt :)

Aida 20ct, DMC 4050

Kértek egy citromos cukorkát? :)
Möchtet ihr einen Lime-Bonbon? :)

MUITO OBRIGADO, LEE!

Remélem, hamarosan sikerül elkészíteni a hatodikat is, és teljes lesz a kollekció :) 
Ich hoffe, daß ich in Kürze die sechste auch fertigen kann, und dann habe ich die komplette Kollektion :)



Nektek is tetszik? :)
Gefällt es auch Euch? :)

15 megjegyzés:

  1. De szép! Mindig azt hiszem, hogy nem lehet überelni a meglévőket, és tessék:) Egyik szebb, mint a másik!!

    VálaszTörlés
  2. De szép valóban! Te is cukorkát teszel bele?

    VálaszTörlés
  3. Sziciliai hangulatom lett :-) Álomszép mindegyik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyom szépek így együtt! És a "körítés" is nagyon hozzáillő.

    VálaszTörlés
  5. Tetszik bizony!!! :o))) Nagyon szuper lett!
    Már én is elmentettem...csak idő kell hozzá....:o)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett. Mindjárt készen vagy az összessel, én még csak a mentésig jutottam el

    VálaszTörlés
  7. Ficou lindo! Belas fotos... Um carinhoso abraço

    VálaszTörlés
  8. Igen, tetszik! Nagyon is, annyira jól mutatnak így együtt.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes vagy! Nekem még csak egy van készen. Nagyon aranyosak én is tervezem a többit is elkészíteni !

    VálaszTörlés
  10. Milyen jó kis tavaszi,friss színek ott a citromokkal!Kérek cukorkát,igen-igen!:-)
    Nagyon édes humbug!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!