2011. május 25., szerda

85. Patchwork nyulak

Elkészültek patchwork nyulaim, a változatosság kedvéért keresztszemmel :) Csupa-csupa őszi színben - lehet, hogy nem éppen nyúl-színek, de nekem ez a kedvenc színvilágom, és ez a kép tuti az enyém marad!
A legjobb a farkuk :), íme:
Az ötlet fergeteges - sajnos nem az enyém... Amikor megláttam - természetesen a világhálón, valamelyik hasonló "szenvedélybeteg" oldalán (ott másfajta nyúllal volt) -, rögtön tudtam, hogy ilyet nekem is kell készítenem :)
16-os Aidára készült, 10 mm-es pompont használtam, pont oda illik, ahol van :). Ezt a mintát pedig megtaláljátok itt. A színeket mindenki szabadon variálhatja, ízlése szerint. Hát nem aranyosak?

1 megjegyzés:

  1. Szuper a kép, nagyon tetszenek a nyuszik :))) !!
    Vittem is a mintát, köszi :))Ha majd kihímzem, a pomponos farkinca ötletét lopom én is :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!