2019. április 22., hétfő

1218. Húsvét 2019 / Ostern 2019

Szép napot Mindenkinek!
Alább egy kis összefoglaló az idei Húsvét "terméséről".
Schönen Tag an Allen!
Ich habe eine kelien Zusammenfassung über der "Ernte" dieser Ostern.

Az idei dekoráció két új darabja Martina mintáival készült.
Meine Osterndeko hat in diesem Jahr zwei neue Stücke gehabt, die ich mit Mustern von Martina gefertigt habe.


Danke sehr, liebe Martina!

Néhány képeslap idén is útra kelt.
Einige Osternkarte habe ich in diesem Jahr auch gesendet.

Grazie mille!

Free minta Maxi - Danke sehr!


Az irodaajtómra is készült egy dísz, ezzel kívántam minden munkatársamnak boldog Húsvétot.
Auf meine Bürotür habe ich auch was gewerkelt, damit habe ich alle meinen Arbeitskollegen/Kolleginnen frohe Ostern gewünscht.


3D-ben készült, legalábbis a virág és a nyuszi farka :)
Es ist in 3D gemacht, mindestens die Blume und den Hasenschwanz :)


Pachwork-ön is aktívak voltunk, természetesen a Húsvét jegyében.
Im Patchwork-Klub waren wir auch aktiv, natürlich im Rahmen von Ostern.


Én egy kis hímzést is belecsempésztem a munkámba :)
Ich habe ein wenig Stickerei in meiner Arbeit reingeschmuggelt :)


Új ismereteimet felhasználva ötvöztem a keresztszemes hímzést és a varrást, ez a két darab lett az eredménye.
Meine neue Kenntnisse habe ich auch so verwendet, daß ich Kreutzstich mit Nähen kombiniert habe - diese zwei Stücke sind die Ergebnisse.


Idén még horgoltam is, mivel találtam egy egyszerűen, gyorsan elkészíthető nyuszi-mintát.
In diesem Jahr habe ich auch gehäckelt, weil ich ein einfaches, schnell fertigbares Hasen-Muster gefunden habe.


Grazie mille, Giuseppina!

Köszönöm, hogy benéztél, további szép napot kívánok!
Danke fürs Vorbeischauen! Ich wünsche Euch weiteren schönen Tag!
Palkó

15 megjegyzés:

  1. Wow, milyen változatos munkák! Gratulálok!
    És áldott húsvétot!

    VálaszTörlés
  2. Oh was schöne Ostermotive bei dir, sehr hübsche Karten, und die Kombination von Kreuzstich und Nähen ist dir sehr gut gelungen.
    lg Martina

    VálaszTörlés
  3. Liebe Palko,
    so viele und unterschiedliche schöne Ostersachen sind bei dir entstanden.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  4. Hallo Palko,
    schön Arbeiten hast du gemacht und mit passendem Stoff kombiniert!
    Hab noch eine schöne Woche!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  5. Hallo Palko,
    was für schöne Ostermotive du gestickt hast, wunderschön sind deine Arbeiten geworden.
    Liebe Grüße und eineschöne Woche,
    Andrea

    VálaszTörlés
  6. Coucou, voilà de superbes réalisations de Pâques . Merci pour les liens . Bonne journée . Bisous

    VálaszTörlés
  7. Szépen felszaporodtak a húsvéti kiegészítők!Szeretetben múló napokat!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon sok mindent készítettél. Aprók, de ismerem ezt: oh, ez hamar meglesz és nem. Azért időigényesek. a hatszögű textilkeret és a felette lévő nyuszi a hímzéssel nem a megszokott és ezért nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  9. Csodás, változatos alkotásokat készítettél :-) a patchwork is jól megy már. Szép kis gyűjtemény. Puszillak <3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ügyes vagy!!! Ennyi mindent készíteni! Ez a patchwork klub nagyon klassz lehet! :o)

    VálaszTörlés
  11. Klasszak voltak a húsvéti dekorációid!

    VálaszTörlés
  12. Te aztán nem tétlenkedtél, rengeted dolgot alkottál, és szuper, hogy mennyiféle technikával.

    VálaszTörlés
  13. Sajnos én nem csináltam semmit húsvétra egy képeslap kivételével, azt sem küldtem el, kifutottam az időből. A Tieid nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  14. Csodásak! Én most nem csináltam semmit húsvétra :(

    VálaszTörlés
  15. Liebe Palkó,
    wie schön, dass du bei mir kommentiert hast, denn ich habe deinen Oster-Post verpasst. Wunderwunderschön sind alle deine Sachen geworden, deine gestickten und auch gehäkelten Osterhasen sind toll geworden!!!!
    Ganz liebe Grüße an dich, deine Jutta

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!