2018. július 7., szombat

1200. Levendula és nárcisz / Lavendel und Narzisse

Sziasztok!
Megint régen nem jártam erre. Sajnos vacakol a szemem, kéthetente begyullad. Nem nagyon van kedvem hímezni, mivel nem látok jól... :(
Azért egy-két apróság elkészült :)
Hello Ihr Lieben,
ich war wieder lange nicht online. Leider ist meine Auge nicht i.O, in den letzten Wochen war die mehrmals entzündet. Ich habe nicht zu viel Spaß zum Sticken, weil ich sehe nicht gut... :(
Aber einige Kleinigkeiten habe ich doch geschafft :)

Például egy felvidéki népi minta részlete, melyet levendula-színnel hímeztem...
Zum Beispiel einen Musterteil von einem Volksmuster, welches ich mit Lavendel-Farbe gestickt habe...


... majd szívet varrtam belőle, amit levendulával tömtem ki.
... ich habe davon ein Herz gestickt, und mit Lavendel gefüllt.


Lerajzoltam a mintát Nektek is.
Ich habe das Muster für euch auch gezeichnet.


Ismét a WC-papír bűvöletébe kerültem, most nárciszt találtam rajta :)
Ich war wieder von Klopapier inspiriert, jetzt habe ich eine Narzisse gesehen :)


Kihímeztem...
Ich habe es gestickt...


... és füzetborítót varrtam belőle.
... und davon eine Buchhülle genäht.


Köszönöm, hogy benéztél!
Szép nyarat, jó pihenést kívánok mindenkinek! 
Danke fürs Vorbeischauen!
Ich wünsche euch schöne Sommer, gute Erholung!

Palkó

16 megjegyzés:

  1. Hallo Palko, das Volksmuster sieht sehr schön aus, und so auf einem Herz verarbeitet eine schöne Idee.
    lg Martina

    VálaszTörlés
  2. Oh, gyógyulj meg minél hamarabb!!! Nagyon szép lett a szív és tetszik a füzet borítód is! :o)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűeket alkottál!

    Vigyázz a szemedre, jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Hallo Palko,
    gute Besserung für deine Augen! Das Herz ist dir so gut gelungen und vielen Dank für das Freebie!
    Auch dir wünsche ich einen schönen Sommer!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  5. Hallo Palko,
    danke für das Freebie. Deine beiden Stickprojekte sehen super aus.
    Ich wünsche dir Gute Besserung für dein Auge und genieße den Sommer.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  6. Liebe Palkó,
    vielen Dank für das tolle Freebie, mein Ordner mit deinen freien Mustern wächst und wächst.
    Schön hast du die Stickerei verarbeitet, auch die Blume sieht toll aus.
    Unser Toilettenpapier hat zur Zeit so herrliche Quiltlininen ;-)
    Hoffentlich kann der Augenarzt dir helfen, ich drücke dir die Daumen und wünsche gute Besserung, deine Jutta

    VálaszTörlés
  7. Már hiányoltalak, örülök, hogy hallok Rólad.
    Ez elég gond, amikor a szemével van problémája az embernek, ismerős, reméljük hamarosan rendbe jön.
    Nagyon ötletes ez a Wc papír minta :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű az a levendulás szív, no és a füzetborító. Nekem a nadrágom alját felvarrni lett volna a feladat, de az sem ment! Ügyes és nagyon kreatív vagy Drága!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon vigyázz a szemedre, remélem túl leszel hamarosan a gyulladásos tüneteken! Kellemes szép mintát rajzoltál, szerintem biscornunak is nagyon Jó lenne. Jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Liebe Palko,
    herzlichen Dank für das schöne Stickmuster. Du hast wieder zwei wunderschöne Arbeiten gemacht.
    Gute Besserung und liebe Grüße, Andrea

    VálaszTörlés
  11. Az illatpárnácska nagyon szép!

    VálaszTörlés
  12. Jobbulást neked! Gyönyörű munkák!

    VálaszTörlés
  13. Jobbulást kívánok! Egyszerű mintákból is olyan klassz dolgokat tudsz kihozni!!!

    VálaszTörlés
  14. Gyógyulj meg hamar, és hímezz majd sok sok mintát! Nagyon kedvesek, szépek ,amiket készítettél. Én is rég jártam már erre, nincs sok szabad időm, teljesen lefoglalnak az unokák! De ez öröm, nem teher! :)
    Szeretettel ölellek! Jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  15. Thank you for sharing with everyone. I know everything about you. It's great and it's great.
    เกร็ดความงาม

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!