2018. május 27., vasárnap

1198. Home

Sziasztok, itt vagyok újra! :)
Készítettem még egy házikót, ugyanazzal a technikával, amit mutattam, de a színvilág és a minta más.
Hallo, ich bin wieder da! :)
Ich habe noch ein Häuschen gefertigt, mit dem gleichen Technik, eas ich gezeigt habe, aber mit anderen Farben und anderem Muster.


A minta saját és free, használjátok szabadon!
Das Muster ist meins und free, ihr könnt freiwillig verwenden!


Te melyik házikót választanád? :)
Welches Häuschen möchtest du gerne wählen? :)


További szép délutánt és stresszmentes jövő hetet kívánok!
Ich wünsche euch weiteren schönen Nachmittag, und stressfreie kommende Woche!

Palkó
 

12 megjegyzés:

  1. Klassz lett ez is.Ha választhatnék a kéket választanám mert a kék a kedvenc színem,de a másikat se utasítanám vissza.:-)

    VálaszTörlés
  2. Und wieder so ein tolles Muster! Danke dafür.
    Liebe Grüße und eine schöne Woche, Andrea

    VálaszTörlés
  3. Ez is szép lett! :-) De ha választani kell a kéket választanám, mert az a kedvenc színem. :-)

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő nagyon szép, de a kedvenc kék fonalam választom.

    VálaszTörlés
  5. complimenti casetta deliziosa ciao Silvana

    VálaszTörlés
  6. Amint megláttam, tudtam, hogy ki fogom hímezni, és azt is tudom, hogy ki kapja ajándékba. A színeset kezdtem el ma (hónapok óta először hímzek!), ugyanilyen színekkel, mert tetszik ez az összeállítás. A kék is szuper, elmentettem a mintát, köszi szépen! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép mindkettő hímzés!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik mind a kettő, azt hiszem én is elkészítem.
    Köszönöm az ötletet

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek, köszi a mintákat és az útmutatót!

    VálaszTörlés
  10. Mindkettő nagyon szép lett, de nekem a kék a kedvencem :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!