2017. augusztus 22., kedd

1175. Karácsonyi SAL / Weihnachts-SAL

Üdvözlet mindenkinek! Újra itt vagyok :)
Belekezdtem egy karácsonyi SAL-ba, Giuseppina blogján találtam a free mintát, címe: A betlehemi csillag alatt.
Egy színnel kell hímezni, minden hónap 15-én jelenik meg az újabb részlet, összesen négy lesz. Az első rész a betlehemi csillag. Diófalevéllel sk. festett takácsvászonra dolgozom.
Schönen Gruß an Allen! Ich bin wieder da :)
Ich habe ein Weihnachs-SAL angefangen. Das Muster ist free, ich habe es im Blog von Giuseppina gefunden, der Titel des Musters ist: Unter dem Stern von Betlehem.
Es ist ein monocrom Muster, und die 4 Musterteile werden immer am 15. des Monats veröffentlicht. Der erste Musterteil ist eben der Stern von Betlehem. Ich habe es auf selbst, mit Nussblättern gefärbten Werbeleinen gestickt.


Köszönöm a látogatásodat, további szép nyárvégi napokat kívánok!
Danke fürs Vorbeischauen, ich wünsche Euch weitere schöne Spätsommertage!

Palkó

11 megjegyzés:

  1. Takácsvászon? De hiszen ez szuper! Hol vetted? Oh, igen. A diófalevél, a vöröshagyma héja és a curry szuper színezék.
    Már karácsony. Megnyugvást ad a gondolata is ilyen távolságból. Jó emlékek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A takácsvásznat csak egy helyen kaptam eddig, Mezőkövesden egy kis kézimunka-boltban. Ha szeretnél, legközelebb veszek Neked szívesen :)

      Törlés
  2. Ez igen! Időben kezded a készülődést!

    VálaszTörlés
  3. Oh das hört sich ja toll an, viel Spaß beim Sticken, Man kann nicht früh genug anfangen.
    LG Martina

    VálaszTörlés
  4. It is a lovely start of the SAL "Under the comet of Bethlehem".

    Happy stitching my friend ♥

    VálaszTörlés
  5. Palkó, rám hozod a frászt a karácsony emlegetésével :D no nem azért, mert nem szeretem, csak jaj, így is rohan az idő, ezerszeresen, ne siessünk már még egy kicsit, egy icicipicit :)
    Ölellek ❤️

    VálaszTörlés
  6. Liebe Palko,
    der Stern sieht klasse aus. Viel Spaß beim weiteren Sticken.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  7. Lehet tudni, hogy milyen lesz a végső kép? Vagy ez a hímzők előtt titok, legyen meglepi?
    Jó is a takácsvászon, egyszer én is tudtam venni, de azóta már talán nem is él a bácsi, aki készítette.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy meglepetés minta :) De - gondolom én - betlehemi kép lesz. Ha megnézed a korábbi évek karácsonyi mintáit, kb. hasonló stílusban.
      Nagyon szeretem a takácsvásznat. Pont megfelel az én szememnek, elég nagyok rajta az x-ek :)

      Törlés
  8. Huhh, nem is emlegesd a karácsonyt ! :-) (Valahogy úgy , ahogy Orsi is írta jó? )

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!