2017. február 1., szerda

1144. Február és januárra visszatekintő / Februar und Rückblick auf Januar

Időben elkészültem a februári mintával - egyébként rájöttem, hogy ez is egy SAL, nagyon sokan beleszerettünk ebbe a DMC-sorozatba :)
Ich bin mit dem Febrauar Muster zeitlich fertig - ich bin darauf gekommen, daß es auch ein SAL ist, es sind viele Stickerinnen in diesem DMC-Musterserie verliebt :)


Immár két lapos a naptáram. Az e havi igeversem:
Én lefekszem és elalszom; felébredek,
mert az ÚR támogat engem.
Zsolt 3:6
Jetzt hat mein Kalender schon zwei Seiten. Der Bibelverse für diesen Monat:
Ich liege und schlafe und erwache;
denn der HERR hält mich.
Psalter 3,6


A naptárlapon kívül mi készült januárban?
Képeslapok szülinapra, különféle technikával. Az egyik pl. fonalgrafikával...
Was habe ich außer den Kalender-Blatt im Januar gestickt?
Ich habe Geburtstagskarte mit verschiedenen Technik gemacht. Eine z.B. mit Fadengrafik...


Egy másikat pedig papírhajtogatással - nagyon élveztem :) - az ötletet és a leírást itt találtam.
Eine andere ist mit Papierfalten gemacht - es hat mit sehr gut gefallen :) - das Idee und Beschreibung habe ich hier gefunden.


Egy kicsit hímeztem Mary Rose-t is :)
Ich habe ein wenig auch Mary Rose gestickt :)


A 2014-es Randje per Week mintából már csak pár sor hiányzott az anyag végéig (rövidebb az anyag, mint kellett volna, így nem fért rá az összes minta) - ezt is befejeztem, most már csak készre kell(ene) varrni. Nehéz volt lefényképezni, 135 cm hosszú :)
Ha valakit érdekel, 2016-ban is fut a SAL, most Vakje per Week címmel itt.
Vom Muster von Randje per Week 2014 haben nur ein paar Reihen gefehlt (der Leinen ist kürzer, als nötig wäre, deswegen konnte ich nicht alle "Randjes" sticken) - diese habe ich auch gestickt, jetzt soll ich noch fertig nähen. Es war schwer, zu fotografieren, es ist 135 cm lang :)
Wenn es für jemandem interessant wäre, der SAL läuft in diesem Jahr auch, mit dem Titel: Vakje per Week, hier kann man es erreichen.


Édesanyám januárban volt 75 éves, ezt a szívecskét kapta ajándékba.
Meine Mutter war im Januar 75 Jahre alt, dieses Herchen hat Sie von mir bekommen.


A minta Cuoreditela májusi naptár-mintáján található (nem most hímeztem, csak végleges formába öntöttem), a szív elkészítéséhez a szuperjó leírást Editnél találtam. Nagyon tetszik, szerintem lesz még ismétlés :)
Das Muster ist im Mai-Kalender-Muster von Cuoreditela (ich habe es lange vorher gestickt, nur jetzt verarbeitet), das super Tutorial zur Fertigstellung des Herzes habe ich bei Edit gefunden. Es gefällt mir sehr, meiner Meinung nach werde ich noch solche Herzchen machen :)


Köszönöm, hogy elolvastad, legyen szép napod!
Danke, daß Du es gelesen hast, ich wünsche Dir einen schönen Tag!

22 megjegyzés:

  1. Nagyon termékeny hetek vannak mögötted és mindegyik nagy tapsot kapott tőlem :) A szívecske különösen... :)

    VálaszTörlés
  2. Schöne Sachen zeigst Du uns da wieder. Dein Februar ist wirklich schön, aber auch die Karten und das Herzchen. Der Mary Rose gefällt mir auch ausgesprochen gut. Ich freue mich auf Fortschritte
    LG Monika

    VálaszTörlés
  3. Termékeny januárod volt, tetszik sz a hónapos sorozat, a Mary Rose színeiről már áradoztam, nagyon tetszik a hajtogatott képeslap is :-)
    Már elkezdtem a levelet, nemsokára ... puszilak :-)

    VálaszTörlés
  4. Liebe Palko,
    ein wunderschöner Post. So viele schöne Sachen zeigst du uns. Deine Randjes sehen Klasse aus und es freut mich sehr das du an deiner Mary Rose weiter gearbeitet hast.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. Mennyi gyönyörűség! Anyukádnak nagyon boldog születésnapot kívánok!
    A papírhajtogatós a kedvencem ♥

    VálaszTörlés
  6. Hallo Palko,
    diese Monatsmuster von Renato Parolin sind alle sehr schön. Den Februar hast Du so schön verarbeitet!
    Der Mary Rose Sampler ruht auch in meinem Archif, leider kann man in keinem Geschäft Stickzeit kaufen ;-)!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  7. Liebe Palko,
    so viele schöne Sachen sehe ich bei Dir , weiss gar nicht wo ich anfangen soll !Das Februar Häuschen ist zauberhaft, genauso wie die Fadengrafik Karte ! Ganz besonders gut gefällt mir die gefaltete Papierblume, das werde ich auch mal probieren. Zum dahinschmelzen finde ich den Mary Rose Sampler, das ist ja eine Augenweide !Zu guter ,letzt das so niedliche Herzchen, so ein liebes Geschenk für Deine liebe Mutter zum Geburtstag, das ist bestimmt eine grosse Freude.
    Sei lieb gegrüßt von Carmen

    VálaszTörlés
  8. You have been so productive!
    Love your small February finish and the cards are really nice too :)

    VálaszTörlés
  9. Liebe Palkó,
    wow, ein toller Post!!!! So viele schöne Sachen zeigst du uns .... da hast du in der letzten Zeit viele schöne Werke zu Ende gebracht, ein gutes Gefühl, nicht wahr?
    Wie schön, dass du den Februar der DMC-Monatsbilder zeitnah fertig bekommen hast.
    Ganz liebe Grüße an dich, deine Jutta
    .... und danke auch für den Post zuvor, erst heute bin ich dazu gekommen, ihn zu lesen.

    VálaszTörlés
  10. Termékeny a január...Nem tétlenkedtél!!!Szép munkák!

    VálaszTörlés
  11. Wow,how many beauties you've made... ♥♥♥ February looks so fantastic ♥♥♥

    Big hugs

    VálaszTörlés
  12. MINDEN nagyon tetszik! Nagyon termékeny vagy. Ez jó. Öröm nézni.

    VálaszTörlés
  13. Minden szuper. Olyan palkós az a naptár.
    Igazán kiváncsi vagyok, milyen befejezést szánsz a hosszú sormintáknak.

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm a sok ötletet, főleg a szív összeállítását.
    Valóban nagyon aranyosak a hónapok, megnéztem a többit is :)
    Milyen anyagra csinálod, mekkora a mérete, és hogy rögzíted a naptáron, hogy cserélhető legyen?
    Édesanyádnak boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  15. quanta fantasia quanta meraviglia

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörű dolgokat alkottál ismét!!! Az a 135 cm-es hímzés nem semmi....!!!! kitartó voltál!!!

    VálaszTörlés
  17. Mennyi gyönyörű dolgot készítettél!!! Köszi a linkeket! :o)

    VálaszTörlés
  18. Liebe Palko,
    herrliche Sachen hast du gefertigt! Zum Glück muss ich mich nicht für eines entscheiden - mir gefallen ALLE!
    Ganz liebe Grüße
    Marion

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szépeket hoztál! A mintakendőd jó nagyra sikerült, mindig is csodáltam a kitartásod.

    VálaszTörlés
  20. Hát ez a házikó is a kedvencem lett! Márcsak azért is, mert nekünk Valentin napon van a házassági évfordulónk. Mintha csak nekünk készült volna :))))))
    Kedves a szivecske, Édesanyádat Isten éltesse sokáig egészségben, örömben, boldogságban. Örömmel láttam a sokféle technikát, olyan ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  21. Szépek lettek a képeslapok és a hímzések. :-)
    Szép jövő hetet kívánok Neked!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!