2016. június 12., vasárnap

1104. WORDS kész / fertig

Bevallom, kicsit csaltam, és magamnak előbb elküldtem a 8. részt :) - ezért már sikerült végső formába önteni a WORDS hímzésemet. Keretezett kép lett belőle.
Ich sage ganz ehrlich, ich habe ein wenig beschummelt, und für mich den 8. Teil früher gesendet :) - so kann mein WORDS-Stickerei schon ganz fertig sein. Ich habe es rahmen gelassen.


Bizonyára sokan emlékeztek még a 2014-es SAL-ra, a népi mintakendőre. A két kép nagyon jól mutat egymás mellett... mondhatni, testvérek lettek :)
Már meg is van a helyük az új lakásomban! Még csak a fejemben, kell egy férfi, aki fúr, csavaroz... de helyére akasztani mindkettőt én fogom :)
Most még csak a kanapén fényképeztem őket.
Sicherlich vielen von euch erinneren noch am Volksmustertuch, an SAL vom 2014. Die zwei Stickereien passen sehr gut zusammen... kann man sagen: die sind Geschwister :)
Und die haben schon Platz in meiner neuen Wochnung! Momentan nur noch in meinem Kopf, ich brauche einen Mann, wer bohrt und schraubt... aber ich werde selbst alle beide auf ihren Platz aufhängen :)
Momentan konnte ich die nur am Sofa fotografiert.


Köszönöm a látogatásodat, kedves kommentjeiteket! Kívánok mindenkinek nagyon szép jövő hetet!
Danke fürs Vorbeischauen, danke für euere liebe Kommentare! Ich wünsche euch eine schöne kommende Woche!

23 megjegyzés:

  1. wow, beide Stickbilder mit Rahmung sind wunderschön !!!! Farben und Stil gefallen mir sehr und wirken nebeneinander wunderbar !Ganz sicher ein highlight in Deiner neuen Wohnung. Liebe Palko, ich wünsche Dir einen guten Start in die neue Woche, Deine Carmen

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Jól mutatnak egymás mellett. Fejemben sorakoznak a tervek nem tudom belefér még a másik meghímzése.. talán egyszer sort kerítek rá.

    VálaszTörlés
  3. Wow, sehr schön geworden und die beiden passen wirklich zusammen wie Geschwister.
    LG Monika

    VálaszTörlés
  4. Liebe Palko,
    beide Stickereien passen hervorragend zusammen. Die Rahmen sind perfekt. Den richtigen Platz wirst du in deiner neuen Wohnung schon finden.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  5. De jó hogy ugyanolyan mindkét keret!
    Így ha egy helyiségbe kerülnek , meglesz a harmónia!❤️

    VálaszTörlés
  6. Très jolie, bravo, j'adore, bizzzzzzzz
    c

    VálaszTörlés
  7. Die beiden Stickereien passen wunderbar zusammen, der Rahmen gibt ihnen etwas edles.
    Danke für diese wunderschönen Motive.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép mindkettő!!!! Jók a keretek is!

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus,hogy pont egy méretű mindkettő! gyönyörűek!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Oh ja, beide Stickbilder passen perfekt zusammen, wunderschön liebe Palkó! Und wenn es das Muster im nächsten Jahr als Freebie gibt, dann sammle ich mit, das Jahresmuster für 2016 ist wirklich hübsch!
    Hoffentlich findest du bald jemanden, der dir alles anbringt, was du dir in deiner neuen Wohnung aufhängen möchtest, viel Glück dabei.
    Viele liebe Grüße an dich, deine Jutta

    VálaszTörlés
  11. Oh Palko! What a gorgeous pair these two make! Lovely! You have a true God given talent. :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép keretet választottál! Klassz lett.

    VálaszTörlés
  13. Tényleg nagyon klasszul mutatnak egymás mellett. Biztos a falon is szépek lesznek. :)

    VálaszTörlés
  14. Szép lett! :-) És tényleg nagyon jól mutatnak egymás mellett! :-)

    VálaszTörlés
  15. Valóban nagyon jól mutatnak együtt :).
    Kitartás, nem sokára már csak emlék lesz a költözés :)

    VálaszTörlés
  16. Szépséges lett! Nagyon jól mutatnak együtt!

    VálaszTörlés
  17. Liebste Palko,
    so wunderschön! So fix und fertig gerahmt sehen deine Words wahrhaft fabelhaft aus. (Ich hänge immer noch hinter her..räusper..).
    Die beiden zusammen sehen wirklich aus wie Geschwister, sie werden sich wunderbar in deinem neuen Heim machen. Ein Stück zuhause von dir selbst geschaffen, herrlich.
    Liebe Grüße Deine Sandra

    VálaszTörlés
  18. Csodaszépek! Most még jobban csábít! :o)
    Legyen szép a lakásod, érezd benne jól magad!

    VálaszTörlés
  19. Jó igy együtt... meg külön- külön is...

    VálaszTörlés
  20. Kedves Palkó!
    Csodás ez a minta. Szeretném megkérdezni, hogy lehet hozzájutni?
    Üdv: Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika!
      Köszönöm! Örülök, hogy tetszik! :)
      Ha az ÚR megsegít, jövőre ez a minta is free lesz itt a blogon.
      Üdv: Palkó

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! Azt hittem esetleg meg lehet vásárolni, de akkor türelmesen várok. :))))
      Csodaszép dolgokat alkotsz, öröm nézegetni.
      Szép napot! Erika

      Törlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!