2013. december 8., vasárnap

690. Fenyőfára / Auf den Weihnachtsbaum

Készülnek a karácsonyi lógókáim :) Apró hímzésmintákat kerestem hozzá (és találtam is a Pinteresten :))
Készült egy fenyőfás...
Meine Weihnachtsanhänger sind in der Fertigung :) Ich habe nach kleinen Mustern gesucht (und am Pinterest gefunden :))
Es ist eins mit Weihnachtsbaum gemacht...

 A fonalat Beától kaptam :)
Dieses Garn habe ich von Bea bekommen :)

... és egy csillagos.
... und eins mit Stern auch gefertigt.


A korábban mutatott szívessel együtt már hárman voltak :)
Mit dem früher schon gezeiten Herz waren die schon in drei :)


Azonban a közepéből kivágott szép kis formákat nem volt szívem kidobni, így elkészítettem az inverz-képeket is :)
A szíveset....
Aber die Filzstückchen, was ich von der Mitte rausgeschnitten habe, wollte ich nicht auswerfen, deswegen habe ich Invers-Bilder auch gemacht :)
Einen mit Herz...


... egy csillagosat...
... einen mit Stern...


... és egy fenyőfásat is.
... und auch einen mit Weihnachtsbaum.


Úgyhogy most már hat díszem van - egy kaptafára :)
So habe ich jetzt sechs Stückchen nach gleicher Methode gefertigt :)


Hoztam nektek egy idézetet is az adventi naptárból:
Az élet viharaival szemben olyan légy, mint a madár, amely, ha a fát kivágják alóla, nem a mélybe zuhan, hanem a magasba száll.
Eötvös József
Ich habe auch ein Zitat von unserem Adventskalender mitgebracht:
In den Gewittern des Lebens sollst du so tun, wie ein Vogel, der, wenn jemand den Baum unter ihm ausschneidet, fällt nicht runter, sondern fliegt nach oben.
József Eötvös

19 megjegyzés:

  1. Tetszenek ezek a díszek is. Nagyon kreatív megoldás a végső formájuk. :)))

    VálaszTörlés
  2. Mutatós díszek, legjobban az ötlet tetszik a maradékok felhasználására! :)

    VálaszTörlés
  3. Как красиво и празднично!!

    VálaszTörlés
  4. Schöne kleine Anhängermotive.
    Liebe Grüße Grit

    VálaszTörlés
  5. Niedlich, deine Weihnachtsanhänger.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  6. A szánkós-csillagos a kedvencem...

    VálaszTörlés
  7. Mind gyönyörű lett, nekem a zöld a kedvencem!!! ( hm... nem is értem...:)))))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ügyes vagy. Köszönöm, hogy megosztottad velünk ezt a szép idézetet.

    VálaszTörlés
  9. A estrela é a minha preferida mas, todos estão muito bonitos.
    Não entendo ... culpa do google (risada).
    Um abraço
    A csillag a kedvencem, de mindegyik szép.
    Nem értem ... hibája google (nevetés).
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  10. Da hast Du ja süße Weihnachtsbaumanhänger hergestellt, ganz zauberhaft.

    Liebe Grüße
    Uta

    VálaszTörlés
  11. Nem tudom követni a tempód. Jönnek a szebbnél szebb hímzések, jaj én pedig elvesztem a félkészeim alatt.
    Nagyon jókat hoztál, megyek a p-re keresni a mintákat. KÖszönöm az újabb ötletet.

    VálaszTörlés
  12. Ez az idézet!!!! Nagyon telibetalált,köszönöm! Madaras is, igaz is...:)
    Kicsi beteg most láztalan.:),de beteg.

    VálaszTörlés
  13. Én is csak kapkodom a fejem, hogy mennyi új dolgot hozol és el is készíted őket!!! Nekem legjobban most egy idő-tágító gép kellene :o)

    VálaszTörlés
  14. Éljenek a maradék anyagok! Nagyon szépek a díszeid!

    VálaszTörlés
  15. Cukik :)
    Az idézetért külön köszönet!

    VálaszTörlés
  16. mi piacciono tanto tanto i tuoi ornamenti.
    Bravissima e buon Avvento
    Pat

    VálaszTörlés
  17. Szépen alakul az idei dísz áradat! Nagyon szépek! :)

    VálaszTörlés
  18. Hogy tudsz ilyen gyorsan hímezni? :))
    Nagyon szép mind, és tényleg nem szabad kidobni semmit! :)
    Idő-tágító gép ide is kellene :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!