2011. június 20., hétfő

101. Szivárvány-biscornu / Regenbogen-Biscornu I.

Nagy fába vágtam a fejszémet, mert
- a múlt heti szivárvány megihletett
- régóta vágyom a egy 15 része biscornura
- nagyon tetszik az egyszerű rhodéziai csillag-öltés, amiről kiderült, hogy smyrna-öltésnek hívják :)
Úgy döntöttem, ötvözöm ezt a három okot, és tervezek egy szivárvány-biscornut. Persze nem akarok az igazi tervezőkkel versenyre kelni :), csak a magam örömére készül, és esetleg másokéra, akik betévednek ide, és megtetszik nekik :)
Tehát 15 minta következik, két hetente, egyszerre kettő. Úgy gondoltam, ez bevállalható. Terveim szerint minden négyzeten két harmonizáló szín jelenik meg, vagyis összesen 30 szín. Ez egy igazi szivárvány lesz!

Ich habe eine große Aufgabe angefangen, weil
- letzte Woche ich eine Regenbogen gesehen habe
- ich schon lange eine 15-teilige Biscornu machen möchte
- mir die Smyrna-Stich sehr gefällt.
Deswegen habe ich entschieden, daß ich nach meinen eigenen Plänen eine Regenbogen-Biscornu mache. Natürlich will ich mit den echten "Mustermacher" nicht konkurrieren :), nur macht es mir Freude, und eventuell wird es anderen auch gefallen :)
Also werde ich 15 Muster zeigen, jede zweite Woche zwei. Ich habe gedacht, daß ich es leisten kann. Nach meinem Plan werde ich an jedem Block 2 zusammenstimmende Farbe verwenden, insgesammt 30 Farben. Wie ein Regenbogen!

Ha valaki nem ismerné a smyrna-öltést, ITT megnézheti.
Wenn jemand den Smyrna-Stich nicht kennt, kann HIER anschauen.

Akkor lássuk az első két mintát :)
Also hier sind die erste 2 Muster :)

Én már ki is hímeztem, ilyen lett: 
Ich habe schon gestickt, so sehen meine aus:

folyt.köv... 
wird fortgesetzt...

2 megjegyzés:

  1. 15 részes biscornut még nem készítettem... de lehet hogy csatlakozom :) Köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  2. 15 részes biscornu? Már láttam olyat, de még nem készítettem :) A mintát elmentettem,köszönöm , hátha meghozza a kedvem....

    honnan van az ige , amit küldtél, mert kiírtam a blogomra, de nem tudom a paramétereit :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!