2018. január 7., vasárnap

1192. UFO-leépítés / UFO-Abbau

Sziasztok!
Remélem, mindenkinek jól indult az év!
Örülök, hogy Nektek is tetszik az órám, aki eddig látta, mind megdicsérte, és volt, aki láthatóan elgondolkozott... :)
Ebben az évben ismét megpróbálom Jutta jó példáját követni, és a fiókban heverő hímzések számát csökkenteni. A hétvége termékeny volt ebből a szempontból, több darabot is befejeztem - vagy elkezdtem befejezni :) Sokat segített mindaz, amit eddig a foltvarrós alkalmakon megtanultam.
Hallo Ihr Lieben!
Ich hoffe, die erste Tagen vom neuen Jahr waren für Euch auch gut!
Ich bin froh, daß mein Uhr auch Euch gefällt, es ist an allen gefallen, wer bis jetzt es gemerkt hat, sogar habe ich gesehen, daß einigen echt nachgedacht haben... :)
In diesem Jahr möchte ich wieder versuchen, den Ausbund von Jutta zu folgen, und ich möchte von meinen, in der Schublade liegenden Stickereien so viel wie möglich verarbeiten. Diese Wochenende war sehr erfolgreich, ich habe mehrere fertiggestellt, oder habe ich begonnen, fertigzustellen :) Es ist viel geholfen, was ich bis jetzt an patch work-Klub gelernt habe.

Biztosan emlékeztek a Renato Parolin Évszakok sorozatára. A téli képet bekereteztem, pontosan úgy, ahogyan akkor megálmodtam, és már a helyére is akasztottam :)
Ihr erinnert sicherlich auf Jahreszeiten-Serie von Renato Parolin. Das Winterbild habe ich eingerahmt, genauso, wie ich es geplant habe, und schon hängt an seinem Platz :)


Renato Parolin: Inverno - hímeztem 2015.április, elkészült 2018.január
Remato Parolin: Inverno - gestickt im April 2015, fertiggestellt im Januar 2018

Szerintem ezt a madárkás szívet nem is mutattam, amikor kihímeztem. Filc keretet kapott, ajándékba készült.
Ich glaube, dieses Herz mit Vögelchen habe ich gar nicht gezeigt, wann ich es gestickt habe. Es ist mit Filzstoff gerahmt, ich werden es verschenken.


Hímeztem 2017. januárjában, befejeztem 2018. januárjában
Gestickt im Januar 2017, fertiggestellt im Januar 2018

Kíváncsi vagyok, hányan emlékeztek még erre a hímzésemre? - szerintem senki. Magam is meglepődtem, amikor visszakerestem: 6 évvel ezelőtt hímeztem a színes tojásokat! Most ez is elkészült, egy húsvéti dekoráció kipipálva :) - a mintát még mindig le lehet tölteni innen.
Ich bin sehr neugierig, ob jemand sich an dieser Stickerei noch erinnert? - vielleicht niemand. Ich war auch überrascht, wann ich zurückgesucht habe, ich habe diese bunte Eier vor 6 Jahren gestickt! Jetzt ist es auch fertiggestellt, eine Osterndekoration kann ich aushacken :) Das Muster könnt ihr hier finden.


Hímeztem 2012. március, befejeztem 2018. január
Gestickt im März 2012, fertiggestellt im Januar 2018 

A 2017-es karácsonyi SAL-ból párna lesz - ez az, amit még csak elkezdtem befejezni :)
Vom WeihnachtsSAL von 2017 werde ich eine Kissen nähen - es ist, was ich nur begonnen habe :)


Azért új dolog is készült, ez a PW-szív. Papírra varrásos technikával készítettem, levendulával töltöttem (élőben sokkal szebb és lilább :)). Egy kis virágot is hímeztem rá, a minta Jenny of Elefantz Design. Sok szép free mintája van, regisztráció után letölthetők innen.
Ich habe aber auch neues gemacht, diese PW-Herz. Ich habe es mit Technik paper piecing genäht, es ist mit Levandel gefüllt (im Leben ist es viel schöner lila :)). Ich habe eine kleine Blumen darauf gestickt, das Muster ist Jenny of Elefantz Design. Sie hat viele schöne freie Muster, nach Registration kann man die von hier abladen.


Éééés... van egy új PW-projektem, egyelőre itt tartok... a többi meglepetés, majd mutatom :)
Und... ich habe ein neues PW-Projekt, was momentan noch so aussieht... lasst euch überraschen :)


Köszönöm, hogy volt türelmed végigolvasni ezt a hosszú bejegyzést! Kívánok mindenkinek nagyon szép jövő hetet!
Danke für deinem Geduld zu diesem langen Post! Ich wünsche Euch eine schöne kommende Woche!


Palkó

26 megjegyzés:

  1. hosszú bejegyzés? szerinted nem győzöm megnézni ezt a sok szépséget? ilyenkor csöpög a nyálam, mert én aztán ilyeneket elkészíteni? öööö, soha nem lennék képes rá :)))

    Mijaz, mijaz az az új projekt? ne csigázd már itt a blogos népet :))

    VálaszTörlés
  2. Liebe Palko,
    oh wie schön dass du an deinen Ufo arbeitest. Du hast sie alle wunderbar fertiggestellt.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. Nagyon irigyellek, hogy rászántad magad, én tavaly már egyszer megfogadtam, hogy minden félbehagyott dolgot befejezek, de csak ígéret maradt.
    Nem fogod elhinni, de éppen a napokban néztem a húsvéti tojásaidat, mert ötletet kerestem, és emlékeztem,hogy Nálad láttam tojás mintát :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper, hogy egyből alkalmazod az újonnan tanult dolgokat!

    VálaszTörlés
  5. Wow! You are off to a great start Palko! I need to hurry to catch up to you. ;)

    VálaszTörlés
  6. Liebe Palko, da bist du aber ganz fleißig mit deinem UFO-Abbau, freu mich dass du Spaß daran hast.
    LG Martina

    VálaszTörlés
  7. Húúú de jó megoldások...Az első minta nekem is megvan, csak nincs befejezve, persze amire tetted az még emel a szépségén...szuper lett mindegyik munkád..és az a foltos szív... gyönyörű... egyszer ki kell próbálnom...

    VálaszTörlés
  8. Ufo-kat én is számbavettem (3-4 nagyobb került elő a pakolás során), de nem voltam olyan hatékony mint te :)
    Nagyon szépek lettek!
    Az utolsó képen lévő rózsás anyagból nekem asztalterítőm van :)

    VálaszTörlés
  9. Hallo Palko,
    der kleine Parolin Quilt gefällt mir am besten!
    Schön dass Du dein ufOs abbauen möchtest!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  10. Liebe Palko,
    du warst sehr fleissig, ich sehe wieder so hübsche Sachen bei dir. Ganz besonders gefällt mir das blau eingefasste Winterbild. Auch die Herzen in blau sind wunderschön. Die bunten Ostereier sind perfekt eingepatcht, ich bekomme Lust auch meine Ufos einzupatchen. Liebe Grüße von Carmen

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép dolgokat csinálsz!

    VálaszTörlés
  12. " Elkezdtem befejezni" - Ez nagyon jó. :)))))
    Jó munkát a sok szépséghez, hajrá, hajrá!

    VálaszTörlés
  13. Liebe Palko,
    wunderschöne Arbeiten hast du gemacht! Am Besten gefällt mir das Gestickte Bild von Renato Paolin. Ich bin auf deine neu PW-Arbeit sehr gespannt.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  14. Wie schön, dass du an deinen UFO's arbeitest, so viele schöne Fotos, ich kann mich gar nicht satt sehen daran.
    Auf dein neues Patchwork-Projekt bin ich schon sehr gespannt.
    Liebe Palkó, ein gutes Jahr 2018!
    Deine Jutta

    VálaszTörlés
  15. HŰha, a termékenységi mutatód igen magasra szökött így az év első hetében. :) :) Felköthetjük a gatyánkat! :) Nagyon szép, ízléses lett minden, köszönöm, hogy megosztottad velünk ismét az alkotásaidat! :) Neked is nagyon áldott évet kívánok, kedves Palkó!

    VálaszTörlés
  16. Csodásak a befejezett ufóid és a friss hímzésed is!
    UFÓkkal én is tele vagyok. 2 éve, újévkor terveztem el, hogy lesz, ami lesz, de egy éven belül befejezem az összes megkezdett hímzésemet... ez tartott 1, azaz egy darab hímzés befejezéséig, mert akkor jött egy kísértés, és én mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem, és belevágtam egy újba, aztán egy másik újba...
    Most ott tartok, hogy évente 1-2 megkezdett hímzést veszek elő, és próbálom befejezni a sok új megkezdett között.

    VálaszTörlés
  17. Júj, de nagyon rendes vagy , hogy Te tényleg be is fejezed, nem csak megfogadod, mint mi néhányan. Szuper mind ! Először elkezdtem egyesével dícsérgetni , és rájöttem, mind nagyon tetszik ! Gratulálok !

    VálaszTörlés
  18. Aztaa, ennyi mindent befejeztél? Mind nagyon szép lett, nekem az évszakos tél tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  19. Eszméletlen gyönyörűek! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  20. Kedves Palkó! Örülök,hogy rátaláltam a blogodra,nagyon kedvesek a munkáid. Kezdő keresztszemes hímzőként szeretném megkérdezni, hogy ezeket a helyes akasztókat honnan lehet beszerezni? Vagy esetleg Te készíted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves szavaidat!
      Bár mostanában - sajnos - kevés időm van a blogra, de örülök, hogy találsz rajta számodra érdekes dolgokat!
      Az akasztókat hivatalosan banner-akasztónak hívják, és nem én készítem, sajnos.
      Én itt szoktam rendelni:
      http://xszemesbolt.hu/kategoria/banner_akasztok.html
      De biztos sok helyen kaphatók

      Törlés
    2. Köszönöm, hogy válaszoltál, hasznos volt nagyon:)

      Törlés
  21. wow !!! it really beautiful so much.i like your good idea Thanks for the inspiration!

    หนังแอ็คชั่น

    VálaszTörlés
  22. Húúú, rengeteg mindent befejeztél! Ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
  23. Das sind ja wunderschöne Arbeiten! Das Herz mit dem Vögelchen habe ich auch schon gestickt!
    Liebe Grüße,Ulla

    VálaszTörlés
  24. A jogos kölcsön megszerzése mindig is óriási probléma volt oly sok finanszírozásra szoruló ügyfél számára. A rossz hitelképesség és a fedezetek kérdése mindig aggasztja az ügyfeleket, amikor hitelt igényelnek egy törvényes hitelezőtől. A UNITED.CREDIT FIRM azonban megváltoztatta ezt a hitelezési szakadékot. A UNITED.CREDIT FIRM-et a hitelező szervezet tanácsa akkreditálta arra, hogy 2%-os kamattal nyújt kölcsönt helyi és nemzetközi ügyfeleknek. Kiváltságos volt számunkra, hogy kielégíthessük pénzügyi igényeit. A kölcsön kiadása nem akadályozhatja meg a szükséges hitel megszerzését.

    Szolgáltatásaink közé tartozik: -
    * Befektetői hitelek
    * Adósságkonszolidáció
    * Második jelzálog
    * Üzleti hitelek
    * Személyi kölcsönök
    * Nemzetközi kölcsönök

    Nincs társadalombiztosítás és nincs hitelellenőrzés, 100% garancia. Csak annyit kell tennie, hogy pontosan tudassa velünk, mit szeretne, és mi biztosan megvalósítjuk álmait. A UNITED.CREDIT FIRM IGEN-t mond, ha a bankja NEM mond NEM-et. Végül pedig kis hitelintézeteket, közvetítőket és kisvállalkozásokat finanszírozunk, mert korlátlan tőkével rendelkezünk. A kölcsön megszerzésével kapcsolatos további részletekért: Kérjük, azonnal válaszoljon erre az e-mailre: united.credit411@gmail.com

    Cégnév: UNITED.CREDIT HOME
    A cég e-mail címe: united.credit411@gmail.com
    NMLS cégazonosító: 315276


    Mottó: LENDIND generációk számára.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!