2017. október 3., kedd

1181. Karácsony varázsa 2. / Zauber der Weihnachten 2.

Szép estét Mindenkinek!
Ma olyan csúnya idő lett nálunk, hogy kimondottan jól esik a karácsonyra gondolni... a varázslatos fényekre..
Tavaly, amikor ez a minta készült, a sziluettekből egy másikat is kiválasztottam, megrajzoltam, de csak most jutottam hozzá, hogy ki is hímezzem. Hétvégén elkészült a "Karácsony varázsa" 2. kép.
Schönen Abend an Allen!
Heute ist so schlechtes Wetter bei uns, daß es echt gut ist, auf Weihnachten zu denken... auf die glanzenden Lichten..
Letztes Jahr, wann ich dieses Muster gemacht habe, habe ich von den Silhouettenbilder einen anderen auch ausgewählt und gezeichnet, aber sticken konnte ich erst jetzt. Am Wochenende habe ich das zweite Bild von "Zauber der Weihnachten" gestickt.


Amikor először kezembe vettem a vásznat, már tudtam, mi lesz belőle 😊 Ez a doboz már nagyon régen vár arra, hogy egy kis díszítést kapjon.
Wenn ich den Stickstoff erstmal im Hand genommen habe, habe ich sofort gewußt, was ich davon machen möchte 😊 Diese Holzkiste wartet schon sehr lange auf Ausschmückung.


Amíg a dobozt díszítgettem, végig ezt a dalt dúdolgattam...
Bis wann ich die Kiste gefertigt habe, habe ich dieses Lied gesummt...


Ha megtetszett nektek a minta, szabadon vihető. Van színes, és szimbólumos verzió is 😊
Wenn euch das Muster gefällt, könnt ihr ruhig nachsticken. Es gibt zwei Versionen, mit Fraben und mit Symbolen 😊



A vasárnapi napsütésben fényképezgettem a dobozt, szépen csillogott rajta az arany farkasfog 😊
Im Sonnenschein am Sonntag habe ich die Kiste mehrmals fotografiert, die goldfarbige Rick-rack war schön glanzend 😊


További szép hetet, jobb időt kívánok mindenkinek!
Ich wünsche euch weitere schöne Woche mit besserem Wetter!

Palkó

18 megjegyzés:

  1. Ez is tökéletes minta tökéletes kivitelezéssel!És észre sem vesszük és itt a karácsony!!!

    VálaszTörlés
  2. Kezdünk ráhangolódni a karácsonyra, nem csodálom esténként már kell egy melegebb takaró, csésze teával. Kifejező szép minta, köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Wie schön sieht ein Holzkästchen jetzt aus.
    Eine sehr schöne Stickerei. Danke für die Vorlage.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  4. This is a wonderful pattern! It looks great on your box. :)

    VálaszTörlés
  5. This is seriously wonderful work and finish ♥♥♥
    Thank you for sharing this lovely template with us Palko ♥♥♥

    Big Hugs

    VálaszTörlés
  6. Merci pour cette jolie grille. Très jolie boite, bonne journée

    VálaszTörlés
  7. Jujj, ne "ijesztgess", bár a napokban én is arra gondoltam,hogy nagyon hamar itt lesz Karácsony. Milyen szép is lesz!
    Meg szabad kérdezni,hogy mivel ragasztottad rá a dobozra a hímzést? és stettél alá valamit? Én tavaly vettem valami spéci ragasztót, mégis elszínezte a vásznat sajnos. Bár az enyém a doboz,úgyhogy annyira nem vészes.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Monika!
      A himzest a 4 sarkán és a közepén kétoldalas ragasztóval rögzítettem a dobozhoz - nincs alatta semmi -, a farkasfogat körben hobbyragasztóval ragasztottam. Ez volt a legegyszerűbb és legtisztább megoldás ☺

      Törlés
  8. Nagyon jól mutat a dobozon a hímzés. Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  9. A minta és a doboz egyaránt remek!

    VálaszTörlés
  10. Dein Holzkästchen sieht jetzt wunderschön aus, hab vielen Dank für das hübsche Muster. Ein schönes Wochenende, Jutta

    VálaszTörlés
  11. Dein schönes Muster gefällt mir sehr, es macht sich toll auf dem Holzkästchen.
    Danke für die Vorlage.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép éett, köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  13. De rég jártam erre. Nagyon szép lett, nekem is van pont egy ilyen dobozom. Már alig várom a karácsonyi szabit meg az ezzel járó nyugit :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!