2011. október 8., szombat

185. Betlehem - projektstart

Új munkába kezdek. Mivel Advent első vasárnapjára el kell (igen, kell!) készülnie, úgy gondoltam, a saját biztatásom érdekében hetente megmutatom, hogy áll. Én megmutatom, ti biztattok :o)
Ich beginne eine neue Arbeit. Es muß (ja, muß!) bis erstem Advent-Sonntag fertig sein, deswegen habe ich daran gedacht, daß ich - im Interesse meiner Motivation - jede Woche zeige, wie es steht. Ich zeige es, ihr werdet mich motivieren=anreifern :o)
Itt tartok ma / so steht es heute:
Megvan a minta :), kiválasztottam a fonalat (Venus 2218) és az anyagot (takácsvászon, rooibos-teával kezelve).
A mintát ti is letölthetitek innen.
Ich habe das Muster :), ich habe den Garn (Venus 2218) und das Material (Webersleinen mit Rooibos-Tee behandelt) ausgewählt. Muster könnt ihr hier finden.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a minta...:o)!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves mintát választottál, olyan helyesek az arcok, s maga a minta is! Köszi, hogy megmutattad az oldalt, én is töltöttem le néhány mintát. Jó böködést, öltögetést, kellemes időtöltést kívánok.
    Nagyon drukkolok, hogy adventig elkészüljön:)

    VálaszTörlés
  3. Rendben, drukkolunk. El fog készülni.
    Én is készen vagyok a második mintáddal, még egyszer köszönöm!
    http://gyereketeto.blogspot.com/2011/10/lavina-megindult.html

    VálaszTörlés
  4. "Én megmutatom,ti bíztattok." :)))))Nagyon sokat számít.Én is így vagyok ezzel....
    Igen kedves a minta és köszönöm,hogy megosztottad!
    Jaj,annyi kézimunkáznivalóm van-lenne!

    VálaszTörlés
  5. Nemrég találtam rá az oldalra, egyszerűen nem tudok betelni a sok fantasztikus bejegyzéssel. nagyon szeretném anyósomnak kivarni ezt a betlehemi képet de a letöltési linken már nincs. Van-e rá mód hogy valami módon elküld a mintát?

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!